Prima pagină > Uncategorized > reincarnari succesive si online

reincarnari succesive si online

O varianta estetizata a chinului de zi cu zi

Ioana: din motive personale, evident
Ioana: sa stie sora-mea ca m-am simtit f bine la ea

[ioana a alergat alaturi de sora ei geamana si prietenul acesteia 75 de km la un concurs de genul iron (wo)man. ce e interesant la concursul asta, dincolo de faptul ca niste nebuni frumosi isi depasesc limitele fugind asa mult, e ca alergau ca o echipa, trebuia sa fie toti trei impreuna, altfel erau descalificati.

daca tot o laud pe ioana, precizez asa, doar intr-o nota de subsol, ca nu pot sa exprim senzatia acurat, ca si eu am alergat la un maraton international, adik 42 de km, intre sighisoara si medias. m-am clasat bine, al 7-lea, dupa profesionisti si semiprofesionisti, avand doar o luna jumatate de antrenament si fiind in continuare un bautor si un fumator, sa-i zicem, moderat. he he, cine citeste atent o sa spuna ca asta nu e o nota de subsol si nici o precizare, ci o laudarosenie dohotariana desantata. deh, ce sa zic, aveti dreptate dar si ca o sa va treaca!

uitandu-ma retrospectiv, cetesc maratonul tot intr-o cheie „artistica”, drept o varianta estetizanta, comprimata a chinului si efortului de zi cu zi – mersul la job ani in sir, monotonia clipelor moarte, paradoxale oarecum, deoarece sunt cu atat mai multe cu cat orasele devin mai trepidante, singuratatea alergatorilor de cursa lunga, adik a oamenilor cu printzipuri – mai puneti, ba, mana pe-o carte ca nu-mi place sa ma exprim asa pe sleau] 

Profesiunea: reporter (cred ca noi jurnalistii ori unii dintre noi om avea un al saptelea simt: ala critic, care lipseste adesea la boboru nostru)

horatiu damian: Păi cred că este chiar o imagine f. autohtonă. Noi, în general, în afară de ţărănimea din vatrele etno-folclorice, sîntem un popor foarte insipid şi incolor şi fără gust. Trăim în oraşe cu arhitectură de import, mâncăm hrană de import, ne îmbrăcăm după mode de import, iar în cultură ne mândrim să copiem slugarnic modele culturale străine. Pe scurt, sîntem o adunătură care maimuţăreşte cultura occidentală fără să aibă nici o legătură cu ea. Şi ne simţim foarte mândri cu asta. Am zis să caut ceva chiar reprezentativ pentru spaţiul ăsta. Şi am ajuns la balaurul dacic. Apare şi la alte popoare, dar nu ca import ci ca moştenire comună indo-europeană. Cum e rugul funerar la indieni şi la împăraţii romani. 

[anca zambeste larg, cu dinti mari si albi]

anca: ii primavara. uita-te la pofta de viata din ochii lui audrey. mai vrei explicatii?

Sorin-Gheorghe Marghitas: asta e ciclopul desenat de vlad cand avea vreo 5-6 ani. il folosesc ca avatar pentru ca induce sentimentul de vigilenta (te vad, te vad!). nu stiu ce impresie au ceilalti cand il vad, dar mie-mi place si are niste coltzi misto…

[eu il vedeam ca un ochi monstruos, ochiul presei care inghite lumea, nesatul si energofag. da, vede, vede si la ce bun? pt ca nu mangaie ochiul asta, nu are timp sa sada si sa admire, doar inghite, fara sa digere, apoi scuipa evenimentialul in neant]

Categorii:Uncategorized
  1. Mai 29, 2008 la 7:33 pm

    m-am băgat şi eu la alergări. însă pe teren accidentat în rampă şi pantă şi evident în soare. fac cam un kilometru juma, iar la rampă, cam fac pauze 😀

    un maraton nu cred că aş reuşi. 🙂 nu cred că neapărat condiţia fizică(dar şi aia)… mai mult plictiseala, dacă aş fii singur! 🙂

  2. Mai 30, 2008 la 7:29 am

    iti recomand, doftoral, fugile, aproape muzicale ca deliciu, si cutreieratul in pas alergator prin paduri. te-oi duce odata, mah, sa-ti deschis usile perceptiei! la maraton nu tre sa mergi singur, iti poti gasi un partener, atuncea ii mult mai fain! ta-taa

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

