Prima pagină > Uncategorized > frustrarile mele sexuale in limbaj superpiezis

frustrarile mele sexuale in limbaj superpiezis

asa cum mi s-a intamplat la postul cu de la dialogurile lui platon la cele ale lui doho, astept comentarii legate, bineinteles, de frustrarile mele sexuale si histrionice. si care se vad de la o posta, adik doar de la plimbarile mele tomnatice au ba prin parcul central.

Va recomand ultimul nr din tiuk, revista fratilor vakulovski – http://www.tiuk.reea.net/. sunt articole super faine si nu consta 3,5 lei ca dilema proaspat scumpita, desi comparatia poate sa para deplasata. aici e si un fragment din studiul meu cu anii 60 in sua – http://www.tiuk.reea.net/DOHOTARU.html 

Categorii:Uncategorized
  1. Iunie 1, 2008 la 7:29 pm

    ce fustrări bre? 🙂

  2. anca
    Iunie 2, 2008 la 3:54 pm

    hey , baietelule , nu ma intereseaza frustrarile tale sexuale , ultraevidente in scris si nici nu le-am dedus din plimbarile tale in parc…lasa ieftisagurile…”scriitura” cu care te lauzi e execrabila si mai ”scotzi” si carti :)de cand te-am vazut prima data mi-ai inspirat mila si apoi am vazut volens nolens , ca am dreptate ..bucura-te ca te mai comenteaza cineva ..nu critica sa te supere , ci lipsa ei .

  3. anca
    Iunie 2, 2008 la 3:56 pm

    toti avem oaresce frustrari , chiar si eu , dar nu le exhib …chiar asa …:)exista sport pe care cu succes il practici , sublimarea e un dar divin , dar alege calea potrivita ..scrisul e pt toti , dar nu cu orice pretz

  4. anca
    Iunie 2, 2008 la 4:09 pm

    si totusi lui Ilie Rad nu poti sa-i contesti chiar totul..dupa mine , e sexi , la varsta lui .nu ?hai ca azi te-am blagoslovit cu ceva atentzii. si inca ceva: de ce , rar cand ne intalnim prin cluj , te uitzi asa , cumva blegos , mirat la mine (ma rog , stiu ca sunt frumusica )si apoi iarasi te intorci , te mai uitzi oleaca ..ma distrezi , altfel nu mi-as obosi delicatele-mi degete la comentarii de genul

  5. Iunie 2, 2008 la 4:20 pm

    „te uitzi asa , cumva blegos , mirat la mine (ma rog , stiu ca sunt frumusica )si apoi iarasi te intorci , te mai uitzi oleaca ..ma distrezi , altfel nu mi-as obosi delicatele-mi degete la comentarii de genul”

    deci ăcestea să fie fustrările lui, oare? 🙂

    „scrisul e pt toti , dar nu cu orice pretz”

    eu cred că doho, mai degrabă a studiat/dezbătut perioada anilor ’60 în sua. nu îl poţi cataloga drept scriitor după cartea aceea… mai degrabă critic istoric! 😛

  6. anca
    Iunie 2, 2008 la 5:11 pm

    fane draga , frustrarile lui nu sunt legate de persoana mea , din fericire pt mine..si nici nu am zis , doamne fereste ca e cumva scriitor ; si da , cred ca mai degraba e critic …”istoric”:)

  7. anca
    Iunie 2, 2008 la 5:12 pm

    ce spun eu , cum interpreteaza altzii..in fine , ce bine e la democratzie ..seara buna fanitza , ca tu pari om mai de intzeles sau nu ?!

  8. Iunie 2, 2008 la 5:15 pm

    în ce sens mai de înţeles? 🙂

    o seară bună şi ţie! mai rar o fată cu simţul umorului! 😆

  9. a.m.
    Iunie 2, 2008 la 5:49 pm

    Draga Anca,
    asta este batalia ta si a lui Dohotaru? el stie oare cine e Anca? zice-ti-mi si mie. Ma intereseaza si pe mine cat poate fi de ‘frumusica’ domnisoara care in flatarea unei priviri blegoase intra pe blog-ului privitorului si il face de cacat – nu am inteles prea bine ptr ce anume. Argumente clare cam lipsesc. Anca, acesta este hobby-ul tau? daca esti asa … ‘cam frumusica’ inseamna ca ai unu-doi admiratori. Cu toti procedezi in felul acesta? Mi se pare un fenomen interesant. Si de unde-i pescuiesti? Din parc? Si ar mai fi ceva … eu nu m-as prea lauda cu priviri blege. Inseamna: ZERO!!! Deci el nu este interesat. imi pare rau ca a trebuit sa afli in felul acesta!

  10. a.m.
    Iunie 2, 2008 la 5:50 pm

    pardon – ziceti-mi!

  11. Iunie 2, 2008 la 6:15 pm

    presupun că îi pescuieşte din pub(fire)! 🙂

    dar mi se pare mie sau am ajuns să o analizăm pe anca? postul lui doho l-ai citit? doar el ne-a provocat să îl analizăm!

  12. anca
    Iunie 2, 2008 la 6:26 pm

    da , din pubul de pe vremuri …mai pescuiam si io , ca tot omu’ nu ? dar acum slabutz

  13. a.m.
    Iunie 2, 2008 la 6:45 pm

    Fanitza,
    Da, am citit. Nu foarte atent insa … pentru ca is prinsa cu alte treburi
    articolul fratilor V1 si V2 nu ma tenteaza.
    ce pot sa zic despre ce am citit? E informativ, si din pdv al scriiturii mi se pare ca e un condei care-si vede de treaba – aduca nu deviaza de la subiect, nu bate campii. Ptr mine este arhi-suficient. nu am citit cartea, dar am citit despre carte si imi place subiectul. Plus ca e ceva nou si vine din Cluj.
    Cum isi promoveaza Adi Dohotaru cartea este o chestiune de marketing. Important este sa nu o faca in cuprinsul cartii sale. Voi citi si voi vedea! nu pot insa sa ma abtin de la a recomanda niste priviri mai intense… Aici poate Anca are dreptate.
    Legat de intervalul de timp: autorul putea foarte lejer sa scrie ceva pe a carui margine si baza sa condamne comunismul in Romania. Faptul ca a ales sa nu faca treaba asta indica o autonomizare a campului intelectual din Romania. Si este cu atat mai misto cu cat vine din Cluj! (deci URA!)
    Plus, noi nu stim prea multe despre aceasta perioada. Am vazut probabil toate filmele – de doua trei ori – dar daca vine vorba…

  14. Iunie 2, 2008 la 7:06 pm

    am citit-o eu şi părerea mea este în general bună. adică aş putea să stau şi să-l critic pe doho… desigur între 4 ochi, că doar îl cunosc, aşadar nu aş avea de ce să o fac în mod public… dar îmi vine întrebarea: cum aş aborda eu subiectul respectiv dacă ar fi să scriu o carte despre fenomenul tratat de doho? acum vreo săptămână am făcut nişte lucrări având ca tematică piaţa financiară în general şi bursa de valori bucureşti în particular. am scris nici 20 de pagini(cu tot cu garfice, tabele de analiză a preţurilor), şi am făcut-o cu foarte mare greutate. 🙂

    de aceea respect munca domnului dohotaru, cu atât mai mult, cu cât, din ce am înţeles este prima carte scrisă în românia, care abordează numai acest subiect, anii ’60 în sua. comunismul ceauşist e criticat pe alocuri, însă puţin şi nu se insistă pe acest lucru, nefiind indeea principală a cărţii.

  15. a.m.
    Iunie 2, 2008 la 7:19 pm

    Fanitza,
    I know the drill!!
    si eu scriu cu greutate desi cu asta ma ocup …
    cand ziceam de condamnarea comunismului – vroiam sa zic ca apreciez o carte despre anii ’60 care nu condamna comunismul. adica, faptul ca mai variem si noi putin. ca CC poate sa nu fie tema principala a unei carti despre anii ’60.
    sper sa fi reusit sa ma fac inteleasa. deci, parerea mea, din acest unghi trebuie receptaculata cartea. Si apoi evident continutul … ma voi pronunta dupa ce citesc. dar articolul din Tiuk mi se pare lizibil.
    so far so good!

  16. Iunie 2, 2008 la 7:46 pm

    mda, eu am aveam documentarea, tot, tot, tot în faţă, plus chestii primite de la alţii şi tot îmi era greu să alipesc bucăţile într-un întreg. 🙂 cred că de fapt e mult mai greu decât dacă m-aş fi pus eu să scriu cap-coadă referatul. numai când mă gândesc la cum a trebui să scrie adi toată cartea aia, mă apucă fiorii. şi când mai pui că tot ce avea la dispoziţie erau doar materiale în limba engleză. 🙂

    scrii poezii? dacă da… un link, ceva? 😛

  17. a.m.
    Iunie 2, 2008 la 8:02 pm

    Nu despre poezii, ceva in domeniul sociologiei

  18. dohocampus
    Iunie 3, 2008 la 6:02 am

    serus. scuze ca va intrerup conversatia. oricum, m-am distrat! din cate stiu, la wordpress trebuie sa aprobi comentariile si m-am gandit bine pana sa aprob comentariile ancai, pe care se pare ca o cunosc din vedere (asa zice ea). insa acum au intrat automat pe blog (nu stiu cum functioneaza exact, banuiesc ca dupa un numar de comentarii intra fara aprobare), insa in mod normal nu le-as fi aprobat. pe viitor o invit pe anca (sau cine o fi) ori la o conversatie face to face cu „baietzelu”, ori as scuti-o de efortul de a-mi acorda atentie.

  19. anca
    Iunie 3, 2008 la 7:12 pm

    salut adi . ce te-ai vexat asa ? nu suporti critica ? cum sa ne vedem fata in fata ? eu sunt in Tg-Muresul lui Florea si tu deocamdata in cj…poti sa ma vizitezi la libraria ”luceafarul” , ca sa ne contram face to face. Nu imi esti simpatic , dar nici antipatic ; pur si simplu am facut unele observatzii , care in capul meu sunt argumentate . Blogul e un spatiu virtual accesibil oamenilor civilizati si eu nu te-am facut de cacao , cum zicea …anonimul(a)a.m. …ok?tot ce spun , si mai ales tampeniile sunt asumate…asa ca seara buna

  20. anca
    Iunie 3, 2008 la 7:19 pm

    Din articolele tale publicate in fitzuici studentesti razbatea flagrant o autosuficientza si un misoginism pagubos..nu stiu daca mai ai aceleasi atitudini..nu sunt feminista , ba chiar dimpotriva , dar tonul tau arogant si exemplele inserate (de ex : prietena mea , nepotul timi etc)erau total inadecvate uneori ma fac sa-ti spun aceste lucruri ; te mai ”acuz” de un sincretism aiurea in articole si o caleidoscopie searbada , nesustinuta; precizez ca nu am citit cartea despre miscarea din SUA si daca o sa o gasesc ,o sa incerc sa o citesc neinfluentata negativ de incercarile tale din studentzie.cam atat ptr azi

  21. anca
    Iunie 3, 2008 la 7:23 pm

    asta ptr a.m. : sunt frumoasa , nu frumusica , dar nu am vrut sa ma laud chiar asa:)am mai multzi e 1-2 admiratori , nu freamat la priviri blegoase si nici nu sunt ahtiata sa agatz in parc.daca vrei iti trimit o poza sau te invit la cafea (pe banii mei)sau daca nu acceptzi , crede-ma pe cuvant ..e greu nu ?

  22. Iunie 3, 2008 la 8:36 pm

    mie îmi place anca… nu ştiu cum arată, dar pare drăguţă. şi pare o fată care ştie să îşi joace bine caii şi nebunii la şah! 😛

    despre cenzură, e blogul tău, faci ce vrei cu el… dar e păcat să îl ţii numai pentru a fii adulat, cum face gramo, de exemplu! eu am liber la comentarii, de prin septembrie şi încă nu m-a înjurat nimeni, sau cel puţin nu m-am simţit ofensat de vreunul din cititori. iar stilul meu e foarte dur şi am atacat multă lume din blogosferă până acum.

    mie îmi place că s-a ajuns, cel puţin în cazul postului acesta, la o discuţie boemă. e drăguţ blogul tău, are ceva ce îi dă un aer diferit faţă de blogul general. iar cu comentarii, precum cel al ancăi, dacă le admiţi, nu faci rău, lărgeşti punctul de opinie al dohocampuslui! 🙂

  23. anca
    Iunie 4, 2008 la 2:58 am

    mersi fanitza de intelegere…fara critica , azi , ca om de scris te potzi considera sucombat…sau nu ?!oricum , eristica e o arta , iar cei care nu o gusta , nici umor nu au ? fanitza , nu ca ma laud , ca nu pentru asta vreau apreciere , dar chiar sunt asa cum am zis..adica o fata care , dupa parerea multora , arat ok , dar am alte calitatzi demne de luat in seama , zic eu (ironia , gatitul si cititul-asta daca e calitate )o zi zbuciumata la modul fain sa ai:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

