Prima pagină > Uncategorized > primul meu material la cetăţeanul clujean!

primul meu material la cetăţeanul clujean!

imi şi urez deja la multe altele! sper sa va placa interviul cu stephanie roth. va astept la fanfest in august, unde pot sa ma dau mare ghid pt neinitiati, ca am fost de vreo 6-7 ori pe la rosia. interviu aici!

he, he, deja devin blogger de linkuri, cand devin de copypaste dati un semn, ca asta inseamna ca am intrat in moarte clinica! ta-taa

Categorii:Uncategorized
  1. ivy
    Iunie 17, 2008 la 12:21 pm

    interesant interviul 🙂

  2. dohocampus
    Iunie 17, 2008 la 2:28 pm

    mersi

  3. kraken
    Iunie 18, 2008 la 9:05 pm

    Atit pe ecologisti cit si pe ¨goldeni¨ii doare fix in zona anala de oamenii care traiesc in rosia. pai sigur ca mie mi-ar fi usor sa vaz rosia ca turist, sa ma duc acolo orasean si sa le spurc lor traiul(oameni care au trait acolo in amarul lor, asa cum au vrut si au putut sunt nevoiti sa basculeze in ograda suta de adolescenti bautori, fumatori si ascultatori de roace sau chiar cuminti ca sfintii dar tousi oameni multi si cu nevoi)..in definitiv nu toti sunt sclavii turismului, cum nu toti sunt sclavii cianurii. Comunitatea e condamnata-ma rog, ce-a mai ramas din ea, e in coma-si ambele tabere nu asteapta decit trecera ei in nefiinta, ca sa isi scoata dupa aceea ochii peste un imens, mirific si aurit cimitir

  4. kraken
    Iunie 18, 2008 la 9:11 pm

    ..pardon, am uitat ceva. am fost acum ceva vreme departe in alte spatii decit carpatodanubianopontice intr-o zona ägroturizata¨ si amaraciunea care o citesti in ochii unor oameni frinti de valurile pestrite care isi revarsa blitzurile si portofelele in dreputl lor nu e departe de luciul unui lac toxic.

  5. dohocampus
    Iunie 19, 2008 la 6:07 am

    e totusi o distanta de la blitz la lac toxic! dar poate vor veni in timp, daca tot ii la moda pendularea si mobilitatea dintr-un loc in altul, turisti mai putin intruzivi, fara tzar poc dupa ei, cum numesc io aparatele astea foto uneori, niste jucarii interesante pt copii dementi si narcisisti.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

