Prima pagină > Uncategorized > romanica, ca comunitate invalmasita

romanica, ca comunitate invalmasita

Asta e titlul editorialului meu din Cetateanul Clujean. Il gasiti aici! Am schimbat ulterior Romanica cu Napoca. Toata lumea m-a luat la unspe metri ca ce cacofonic mi-s, io care ma dau literat! Dar e un titlu care a atras atentia, zise Doho cu obisnuita-i modestie… Daca as fi avut spatiu, as fi vrut sa vorbesc mai mult despre Romanica, fatuca frumoasa, cam prostuta, asa mai de la tara. Are 18 ani, cam stridenta, rujata bine, mereu in asteptarea unor baieti din afara cu bani. Uneori ia niscai tzepe de la baietii astia cam lacomi (dar nu o dor asa tare, ca e obisnuita de la ai nostri care is mult mai badarani).

Pentru editorial am facut un mic training cu bitza si m-am dus in Floresti ca sa am o perspectiva mai larga asupra zonei. Incercam sa vad cat mai mult verde inainte sa avanseze gunoiele.

M-a mirat rusticitatea acestui loc, in conditiile in care la 300 de metri departare, pe cealalta parte a Somesului, zanganeau camioanele. He, he, ulima priveliste mohicana.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

