Prima pagină > Uncategorized > fuck my scroll

fuck my scroll

Ceteam cu mintea absentă informaţii subproletare pe scroll despre care ar putea fi următorul primar dacă Boc pleacă la Bucureşti după alegerile din toamnă, despre inundaţiile din Mănăştur, despre amenzile OPC-ului acordate unor firme de masaj, despre admiterea în UBB… Mă opresc. Iau Skycam-ul lui Rareş Moldovan, publicat la Vinea, şi ochii pentru o clipă (după o clipă ar trebui să zic „ah”) nu mai rătăcesc bezmetic pe calc. Mă refugiez boiereşte în „Oh, Dumnezeul Meu Cultura”, repet cu voce tare, ca o incantaţie: „iubeşte-mă freacă-te de blugii mei / ca de un copac / peste coastele mele strălucitoare trece-ţi degetele / ca peste un xilofon / fă-mă o orchestră, a big band […]” (fuck jazz, too).

„He, he, am survolat cu skycamul prin nori, deasupra mulţimii, politicienilor şi jurnaliştilor!” zise el neacceptându-şi condiţia proletară.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

