Prima pagină > Uncategorized > fuck universitar

fuck universitar

Radu Gaciu desenează pentru o cărticică de-a mea, în care povestesc experienţe de la secţia de jurna, din UBB. Mai jos e o schiţă doar. Încă nu se vede cum dintr-o mînă a maimuţei cade o monedă în puşculiţa porcului, după cum nu se vede prea clar, din raţiuni pudibonde, futaiul sistematic din universitate (mă rog, viaţă, dar nu vreau să par prea emo), relaţia nefirească dintre rinocerul ăsta ionescian, amoral şi cu pielea tăbăcită şi porceala pecuniară, care a devenit studiul universitar. Să nu mă înţelegeţi greşit, cred că e nevoie de taxe plătite de studenţi (nu prea mari) pentru studiile universitare, însă calitatea actului de predare şi ştacheta exigenţelor intelectuale au rămas la un nivel mult prea coborît. Ochii hipnotizaţi, oglinda… acuma nu vă dau mură în gură. Oricum, cunoştinţele care se predau, cadrul de gîndire sunt prestabilite. Eşti hipnotizat să gîndeşti în limitele aceluiaşi sistem. De ce nu am auzit dezbateri serioase în universitate în ultimul timp? Învăţătura vine la pachet? Gata ştanţată? Problemele pe care şi le pun oamenii se rezolvă doar în tăcere, în bibliotecă? Ştiaţi că în Evul Mediu studenţii alături de profi stabileau curricula?

Am scris articolaşul cu piesa asta despre eschimoşi în cap, ca să mă cool-esc şi io de la atîtea întrebări grave (via Ioana)!

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

