Prima pagină > Uncategorized > miau nights in roland garros

miau nights in roland garros

Am ascultat formaţiile ieri la DohoCampus. Sună chiar bine. Variază genurile de la rock, indie, funk şi ce o mai fi. Este prima serie de concerte organizată de Mihnea Blidariu de la Luna Amară, dacă nu luăm în calcul organizarea cântărilor de la FânFest Roşia Montană. Îi doresc succes! Fain că încearcă să îmbine atâtea laturi în muzică: de la cântat cu voce şi la mai multe instrumente, la manageriatul trupei The Others, la cronică muzicală pentru Best Music şi, mai nou, organizat concerte. De aceea, îl şi invit pe Mihnea, dacă tot e polivalent şi omul orchestră, să alerge cu mine la viitorul maraton. Bineînţeles, eu voi avea o muzicuţă în gură şi el o trompetă. Le creem un asemenea disconfort la kenieni, care nu sunt obişnuiţi cu muzica noastră, încât îi depăşim. Intrăm în Cartea Recordurilor şi… No poc, parcă era post despre Miau Nights!

Categorii:Uncategorized
  1. Octombrie 16, 2008 la 10:52 am

    cat e scorul?

  2. Octombrie 16, 2008 la 10:52 am

    ah, acum am zărit… 10 lei pe noapte! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

