Prima pagină > Uncategorized > Un parc de clasa a III-a

Un parc de clasa a III-a

Ăsta e titlul pe care l-am dat articolului, nu cel din ziar, pe care îl găsiţi AICI! Şi titlul din ziar e ok, dar al meu e parcă mai bun. Pe viitor urmăresc să fac o petiţie, alături de alte ong-uri şi instituţii interesate să trăim într-un mediu mai respirabil, în care să propunem Primăriei clujene să preia Parcul Feroviarilor de la SNCFR şi să îl transforme astfel încât să devină un loc de petrecere a timpului liber, cu o mică pistă de alergare, terenuri de baschet în locul ruinelor care nu sunt captate aici în poză, hinţi şi topogane şi câte şi mai câte…

Puncte, puncte că trebuie să îmi trag răsuflarea, am obosit. Îmi vine în gând să spun: „Duceţi-vă în pizda mă-tii, băi, vecini ai parcului că nu faceţi nimic, duceţi-vă în pizda mă-tii autorităţi, instituţii şi palate pentru că aţi permis ca comunităţile noastre cacofonice să se schimonosească urbanistic în halul ăsta, duceţi-vă în pizda mă-tii, jurnalişti, pentru că meseria voastră a devenit inutilă şi astfel de articole nu provoacă participare publică, ci doar vorbăria inutilă despre ineficacitatea autorităţilor şi a societăţii civile”. Hehe, dar cum sunt politicos şi încrezător, nu am să spun toate astea, le las doar în gând. Ăsta e head-ul articolului:

În Cluj, există o nevroză generală legată de lipsa spaţiilor verzi. Oraşul e asfixiat de construcţii, ridicate dintr-o proastă gestionare urbanistică a autorităţilor locale. Deşi oraşul dispune într-o locaţie centrală de un teren de 5, 5 hectare, adică Parcul Feroviarilor din Piaţa Abator, acesta e lăsat în paragină de ani de zile. Căile Ferate Române sau Primăria nu se grăbesc să investească în parc, după cum societatea civilă nu face presiuni asupra autorităţilor pentru schimbarea situaţiei în zonă, în ciuda văicărelii publice despre sufocarea cu betoane a oraşului.

Cred că este al treilea parc din Cluj ca mărime şi este situat relativ în centru. Şi totuşi atâţia ani l-am lăsat în paragină. Mi se pare descalificant pentru o comunitate cu pretenţii de trai bun, cum are Clujul. Mă pansez cu Bon Iver.

Categorii:Uncategorized
  1. prodan
    Octombrie 28, 2008 la 10:21 am

    corporatiiistuleeee şi oengistule!

  2. dohocampus
    Octombrie 28, 2008 la 10:24 am

    tare! fiind in acelasi timp si corportaist si ong-ist, cred ca e cea mai mare onoare! din punctul meu de vedere am salariu de corporatist si preocupari de ong-ist!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

