Prima pagină > Uncategorized > doho, nebunul satului media

doho, nebunul satului media

[Interviu, motivatii ale protestului: http://video.clon.ro/video/37963/protest-inedit]

A mai trecut un protest. Văd că am un ritm de un protest stradal pe an, ceea ce e îndeajuns să mi se lipească o etichetă de protestatar ( = neapărat un tip isteric, dus cu pluta, ranchiunos, coleric, care nu ştie dialoga şi negocia, avid de publicitate). Mă bucur că au venit colegii din presă şi le mulţumesc pe calea asta. Era fain dacă erau mai mulţi participanţi. Au fost vreo 20 de prieteni şi susţinători, dar s-au cam speriat de obiective şi s-au risipit prin piaţă. De aici, senzaţie de lipsă de participare, reală până într-un punct. Fain că au venit Cătălin Ştefănescu, Vasile Dâncu (invitat în calitate de  profesor şi bun analist media şi nu de politician cum interpretează lumea) şi Ovidiu Pecican (apărut, din păcate, la spartul chefului). O relatare faină, simpatetică, în Clujeanul găsiţi AICI!

Mulţumesc Clujeanului pentru pozele astea!

Intraţi aicea dacă vreţi să vedeţi ceva poze:

http://www.citynews.ro/all_galery.php?aid=24555&pid=53238

Alte poze de la Mihai Prodan, căruia îi mulţumesc şi sper să îi treacă supărarea pe mine.

Hm, sper că eram relativ coerent la interviuri că eram o ţâră emoţionat, aşa costumat în ţăcănit media şi cu mască de gaze ca să avertizez că trăim în mediu toxic, deşi nu avem sporuri de toxicitate.

Viaţa e în altă parte…

Anunțuri
Categorii:Uncategorized
  1. Noiembrie 1, 2008 la 8:18 am

    trebuie sa fii mai mult decat un pic nebun, ca sa faci ceea ce ai facut tu ieri, sisifule mediatic! 🙂

  2. dohocampus
    Noiembrie 1, 2008 la 9:39 am

    na, bun, o sa-i spunem intelepciune pop zen… usor contradictorie

  3. Noiembrie 1, 2008 la 10:37 pm

    felicitari!
    poate data viitoare reusesti sa mobilizezi mai multi oameni.

  4. Noiembrie 1, 2008 la 10:41 pm

    pe mine m-a mobilizat, doar ca am plecat de cum au aparut camerele! ce sa-i faci, mi-e frica de chestiile alea cu obiective mari?! nu ma simt in largul meu langa ele! si oricum protestul acesta este genul de protest care merge mai bine fara public. de ce? pentru ca doho, saracu’ este jurnalistul care trudeste singuratic cu stirile de rutina, in ciuda faptului ca ii displace aceasta munca.

  5. dohocampus
    Noiembrie 2, 2008 la 9:46 am

    da, stirile de rutina imi displac. meseria de jurnalist, asa cum o inteleg eu, cred ca e una dintre cele mai frumoase din lume.

  6. szaka_tutu
    Noiembrie 2, 2008 la 10:50 am

    Mamen,

    Hitler a fost pictor, da noi nu pentru asta il iubim. La fel si Dancu. Astfel, cand agheti ale sale 110 kile impregnati cu PSD de bratu tau, ma astept sa ai o fundamentare mai solida decat e un om intelijent. Care este… dar noi tot nu pentru asta il iubim. Inteleg ca orasu e mic, oamenii cu care te bati pe burta e putini. Da bratu asta poate nu trebuia impodobit cu globuri. Poate mai putin era mai mult. Parerea mea.

    spor,

    i

  7. dohocampus
    Noiembrie 2, 2008 la 11:00 am

    Inteleg punctul tau de vedere. E pe muchie de cutit sa chemi un prof univ care e si politician la un protest in care vorbesti printre altele de politizarea mass-media, dar cine intelege mai bine aceste mecanisme decat un senator care a scris carti in zona aceasta de comunicare mediatica?

  8. szaka_tutu
    Noiembrie 2, 2008 la 12:12 pm

    Bade drag,

    dejaba dai din pleoape inocent, tie ti-a venit un intreg Dancu la eveniment, nu numa acea jumatatea care ai sperat sa apara in urma invitatiei. Amu deal with it 😀

    spor,

    i

  9. Noiembrie 2, 2008 la 12:14 pm

    deci dupa cum spuneam, „protestul acesta este genul de protest care merge mai bine fara public”! 😛 🙂

  10. liviu alexa
    Noiembrie 2, 2008 la 3:11 pm

    mie mi-a placut la nebunie ideea. felicitari, man

  11. dohocampus
    Noiembrie 2, 2008 la 5:55 pm

    mersi. poate la urmatorul om fi mai multi! tin minte cand eram student si am mers la primele intalniri ale APPC. speram ca una dintre directiile asociatiei este sa se implice comunitar in tot felul de actiuni civice. de pilda, se poate constata ca un teren viran poate fi transformat intr-un parc sau ca o padure poate fi curatata de gunoaie sau ca o fundatie are nevoie de finantare pt. un proiect generos etc etc. ar fi mult mai de impact daca ar relata 20-30 de jurnalisti din diferite medii, sub sigla APPC, decat doar unul, despre problema respectiva. stiu ca nu e treaba jurnalistilor sa se transforme in societate civila, insa de doua ori pe an ar fi frumos. sa zicem de Pasti si de Craciun. cred mai degrama in proteste de genul acesta, infinit mai punctuale, decat in doho quijotismele mele tzaca. daca as stii ca APPC-ul ar avea proiecte de genul asta, m-as implica oricand.

  12. a.m.
    Noiembrie 2, 2008 la 7:28 pm

    Da, si eu sunt de acord cu szaka_tutu. A-l chema pe Dancu in calitate de sociolog este ca si cum l-ai chema pe Basescu in calitate de marinar ori pe Tariceanu in cea de motociclist. Ma rog…. Gestul este bine venit si pitoresc. Totusi, nu ma pot abtine de la a comenta putin eticheta acestuia. Junk-ul informational este o chestiune relativa. Iar protest la adresa junk-ului informational este si mai relativa. iar a face un protest importava junku… si a-l chema pe Dancu si Stefanescu este oarecum asemanator cu un protest impotriva frigului in care il ai ca invitat pe Mos Craciun.

  13. dohocampus
    Noiembrie 2, 2008 la 7:59 pm

    Hm, suna totul cam relativ

  14. a.m.
    Noiembrie 2, 2008 la 8:30 pm

    Care totu’?? Adi, intotdeauna o sa fie de belea daca chemi un politician ca invitat la un protest mai ales o personalitate ca Dancu. Asta cu sociologu’ nu tine… si Virgil Magureanu vrea sa treaca drept sociolog (a se vedea Wikipedia). De ce nu tine? Pentru ca ideea de protest merge pe ideea de bine public, si nu de promovare. In momentul in care intra pe felie o personalitate politica care este asociata cu anumite cercuri (interese private, nu??) si protestul are de pierdut. Este desfiintata buna intentie.
    Deci este mai bine sa chemi personalitati culturale ori politicieni la inceput de drum. pentru ca astia is mai credibili in a sustine ca urmaresc binele public. Panimaiesh?? plus tu trebuie sa promovezi ideea si nu omul care vine. daca zici ca vine Dancu ai 20 de oamnei care nu vin din start.

  15. dohocampus
    Noiembrie 2, 2008 la 8:43 pm

    exista la noi o lipsa de incredere vizavi de politic, lucru care poate paraliza orice participare la viata publica, politica, civica (din punctul meu de vedere lucrurile astea sunt sinonime, dar nu explicitez acum). imi aduc aminte de razvan si vidra, de replica celebra – ce pacat ca esti tigan… tot asa, lumea parca ii spune d-lui dancu – ce pacat ca esti politician. dincolo de faptul ca a fost chemat in calitate de sociolog sau politician, dancu imi este simpatic ca OM. l-am chemat in calitate de om destept si ma bucur ca a venit. protestul era anuntat in ziar, putea veni oricine care gandea la fel!

  16. Noiembrie 2, 2008 la 9:36 pm

    cred ca pana nu o sa le zici: „băi frate, îl iubesc pe omul ăsta!” nu au sa te lase in pace! rai si jurnalistii astia, vulturi, nu alta, mananca carnea de pe om! 🙂

    oameni buni, ce e asa de greu?! doho protesteaza impotriva abuzului patronilor de mass-media in fata angajatilor! si ca acest lucru sa prinda contur, el cheama niste oameni. si cum nu ma cheama pe mine, un terchea berchea, cheama niste personalitati clujene. din care unii vin, altii nu. domnul asta… dancu sau cum il cheama s-a numarat printre putinii care au venit.

    face cumva acest dancu campanie electorala comandata in ziare? sau ce e in neregula cu prezenta acelui om la un protest pasnic? lamuriti-ma si mine, sa nu dorm prost! 🙂

  17. a.m.
    Noiembrie 2, 2008 la 10:18 pm

    Fanitza,
    Ce nu intelegi?
    Tu nu ai priceput chiar ideea protestului. Asta nu era: „impotriva abuzului patronilor de mas-media in fata angajatilor”. Asta e cu totul altceva. De unde ai scos-o? Poftim Adi, o noua idee!! Putem discuta pe marginea…

  18. szaka_tutu
    Noiembrie 3, 2008 la 10:20 am

    Heheh… in South Park zice Cartman despre Kyle „He’s jewish… but not on purpose.” Na, Razvan e tigan tat asa saracu… da’ Dancu e altfel, el e pesedist prin optiune. Asa ca comparatia nu tine. Da destul despre iel.

    Se pare ca orasu asta cat este, si tot este mult prea mic ca sa ai o varietate rezonabila de fetze (nu oameni) la evenimente. Ca atare cand e sa inviti lume la orice organizezi, tot pe aceasi oameni mizezi, tot cu aceasi oameni te freci de coate, tat cu aia te bati pe burta si te gratulezi reciproc. Azi io la tine, maine tu la mine.

    Si pentru ca aia in care stai e infricosator de putini, nu iti pre permiti sa te pui rau cu vreunu. Din cauza fricii astea critica ramane practicata la nivel de clica, in soapta si la barfa, si nu are sanse sa se dezvolte intr-o disciplina publica. Vezi ca pilda lipsa criticii teatrale. Vezi ca pilda lipsa disputei academice. Vezi laba din presa locala. Suntem caini de plus pusi in geamu din spate a masinii ce dam din cap la cvaziunison, in ritmu mersului nainte.

    Si treaba asta ni nu s-a schimba degrab, caci aci e vorba de atingerea unei masei critice in varietatea articulata a opiniei. Si asta e o traba ce se regleaza mega incet in sotzietate.

    Bakhtalo,

    i

  19. Noiembrie 3, 2008 la 2:38 pm

    bravo szaka_tutu… bravo, ai scris exact ceea ce doream eu sa exprim prin comentariul meu! sper sa inteleaga acum a.m.! 🙂

    a.m. draga, dar tu despre ce crezi ca era vorba in protest? nu cumva despre faptul ca jurnalistul nu e liber sa scrie ce vrea el, ci ce i se comanda(de cele mai multe ori de la patron, direct sau indirect)?

  20. a.m.
    Noiembrie 3, 2008 la 3:09 pm

    deci tu prin protest “impotriva abuzului patronilor de mass-media in fata angajatilor” intelegi „faptul ca jurnalistul nu e liber sa scrie ce vrea el, ci ce i se comanda(de cele mai multe ori de la patron, direct sau indirect)?”
    Ceea ce ai scris tu intr-o prima faza inseamna ca cineva abuzeaza de patroni (sexual bunaoara???) in fata angajatilor. Deci, hai sa discutam dupa ce ai si tu proprietatea termenilor si esti mai atent la ce scrii. Ok, draga??

  21. Noiembrie 3, 2008 la 3:18 pm

    atunci substituie cu a exploata! parerea mea e ca te gandesti cam repede la sex! 🙂

  22. a.m.
    Noiembrie 3, 2008 la 3:26 pm

    Fanitza, iar eu am impresia ca tu nu te gandesti deloc.

  23. a.m.
    Noiembrie 3, 2008 la 3:30 pm

    Dar uita am o piesa ptr tine: TALKING HEADS: Once in a lifetime. Asta e pe bune!!!

    http://pl.youtube.com/watch?v=BUgKb-5u6v4

  24. Noiembrie 3, 2008 la 3:37 pm

    nu ma gandesc la sex pe internet!

    acum sunt pe a coldplay session. poate mai incolo, desi nu sunt fan talking heads! 🙂

  25. Noiembrie 10, 2008 la 11:29 am
  1. Noiembrie 10, 2008 la 11:06 am

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: