Prima pagină > Uncategorized > do it yourself!

do it yourself!

Imi place tare mult ideea targului de obiecte artizanale pentru ca e do it yourself! E o joaca cu lucrul facut, nu stii exact ce va iesi, parca are mai mult sens fiind mosit de tine. Lentoarea facerii si petrecerea unui timp mai indelungat in preajma obiectului artizanal iti da senzatia unei intimitati sporite in comparatie cu produsele de tip serial din ast capitalism industrial care este. La interviul de ieri, de la Radio Cluj, cu initiatorii Cristina si Razvan, dar si cu participanta Gratiela Sturza, s-a vorbit in mod repetat de un spatiu in care te impartasesti cu alti participanti. Nu e intamplator cuvantul asta religios, desi nu imi dau seama exact care sunt resorturile lui.  Merita venit la targ nu doar pentru cadouri, ci si pentru ateliere. Eu ma duc la ala de facut chestii-trestii din materiale reciclabile.

E, cred, al saselea post fara comentarii, desi am niscai audienta. Bai, voi nu vreti sa va impartasiti cu mine?

home-made-fair

Categorii:Uncategorized
  1. Daniel
    Decembrie 11, 2008 la 12:43 pm

    Imi place mult ideea asta cu obiectele „manarite” personal. Si eu sunt unul din acei „obsedati” care prefera sa-si faca, in anumite cazuri binenteles, cu mana lui tot felul de obiecte, imbunatatiri la obiectele cumparate sau mai stiu eu ce personalizari la produsele „de masa”.
    Imi pare tare rau ca, din nou, nu pot sa fiu, INCA, in Cluj ca sa imi aduc si eu aportul la expozitia asta (am multe lucruri „mesterite” sau „manarite” de mine, unele din ele adevarate inventii in domeniu.
    Eventual daca zici ca este si o sectiune foto as putea eventual sa fac cateva fotografii la cele mai „spectaculoase” din ele si sa le trimit via e-mail.

  2. dohocampus
    Decembrie 11, 2008 la 2:00 pm

    pai, ma gandesc ca or fi si alte targuri si apucam sa ne „impartasim”. cat despre expozitie, ar trebui sa iei legatura cu organizatorii, insa din ce am inteles are legatura cu instantanee din cluj, asa ca nu stiu in ce masura se incadreaza fotografiile tale mijto din excursii. ta-taa!

  3. Decembrie 12, 2008 la 7:38 am

    cred că voi trece mâine pe acolo… de ce nu?

  4. dohocampus
    Decembrie 12, 2008 la 7:40 am

    da, aicea merge si cu varianta „suna un prieten”!

  5. Decembrie 12, 2008 la 7:58 am

    si eu I know some do it yourself style thing :

    shooted in poland in front of a church (it’s written „do it yourself”)
    Do it yourself
    🙂

  6. prodan
    Decembrie 12, 2008 la 8:06 am

    comentariu.

  7. dohocampus
    Decembrie 12, 2008 la 8:41 am

    oau, brice! geniala faza! haha, ar fi de o revolutie daca as merge cu fotografia la mesterii de icoane de la manastirea Nicula.

  8. Decembrie 12, 2008 la 11:19 am

    si ce ? 😀

    hai sa facem :p

  9. Decembrie 12, 2008 la 11:23 am

    ok, cand mergem (pe bune)?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

