Prima pagină > Uncategorized > globalizarea nimicului

globalizarea nimicului

István Szakáts e un tip cam dus cu pluta, dar mijto. Se gandeste la chestii ca globalizarea nimicului si face (anti)reclame despre virginutzii horincii, ca raspuns la virginii din capul alora care au facut spotul cretinoid la Burger King. Pentru ca sunt handicapat tehnologic si nu stiu sa pun pe blog imaginea de pe youtube, gasiti AICI! spotul lui Istvan. Iar AICI! aveti o varianta a spotului de la Burger King.

whopperpic

adi dohotaru: de ce esti patriot si iei apararea morosenilor, doar esti ungur?

István Szakáts: 1. ador Romania! si cu cat calatoresc mai mult (calatoresc extensiv) tot mai mult ador tara asta. 2a. ador morosenii, care sunt specia mea de romani preferati. 2b. am invatat romaneste de la un morosan (salut Liviu B!) si ii sunt etern reconoscator

adi dohotaru: frumos! de ce is morosoneii romanii tai preferati? de la tzuica?

István Szakáts: mi se pare ca morosenii sunt secuii romanilor, ori io ma trag din Miercurea Ciuc… gasesc afinitate cu ei. in 2 cuvinte, au coi!

adi dohotaru: de ce nu e cool reclama celor de la Burger King? doar reclamele nu trebuie sa fie adevarate! morosenii ca tarani traditionali stereotipizati etc.

István Szakáts: buba e ideologica aici… hamburgeru e un „nothing” tipic (a se citi no-thing), un produs delocalizat, care isi pierde intelesul la nivel global, iar tuica e un „something” (a se citi some-thing), un produs care are un inteles intr-un context cultural bine definit

adi dohotaru: nu inteleg de ce si-l pierde la nivel global… peste tot in lume sunt astfel de restaurante, restaurante ce creeaza la o cerere, chiar daca aceasta e stimulata de producatori sau, ma rog, de distribuitori

István Szakáts: hamburgeru e ca o taietoare de unghii chinezeasca ce o iei de pe taraba in piata marasti. ai o idee, dar de fapt habar nu ai din ce e facuta. Ca in reclama, ai o idee la ce se foloseste hamburgerul, dar de fapt ar putea veni si de pe Marte, unde martienii fac TOTAL atceva cu el. e un produs delocalizat fata de contextul initial si astfel isi pierde intelesul (o carte despre globalizarea nimicului gasiti AICI!)

adi dohotaru: ok. in cat timp ai facut filmuletzul?

István Szakáts: sara de la 11 pana la 5 dimineata… si l-am facut astfel: 1) am adaptat cat se poate de fidel textu lor (structura am lasat-o identica, si am inlocuit cat se poate de putine cuvinte (de ex. hamburger cu tarie, whopper cu horinca. 2) am citit textu rezultat in microfonu laptoapei 3) am scos de pe youtube videouri cu americani si am avut grija ca primele doo cadre sa fie din Pittsburgh, Pennsylvania… ca sa hie si correct. si, voala!

adi dohotaru: care e cea mai crunta betie cu horinca? sau nu exista betii crunte cu horinca, e limpede capul dimineata, nu ca la vodka

István Szakáts: ma, ciudat, io nu ma imbat de la horinca… numa ma fac din ce in ce mai vesel, si dupa aia adorm… de la bere, in schimb, ma trotilez urat, si am capu ui atata dimineata!

adi dohotaru: adevar grait-ai! sa fie si educativ interviul!

István Szakáts: da, uite, o alta chestie aci. am trimis linku la agentia ce o produs spotu si uite ce raspuns am primit:

Dear Istvan,

We have received your email in which you indicate a desire to submit to us unsolicited ideas for our consideration. For a number of legal reasons, our agency policy cannot review your ideas.

Thank you for you interest in our agency and our work! Good luck in your endeavors.

István Szakáts: am ras si cu curu

adi dohotaru: [ma rad] poate is mijtocari gagiii la un nivel super tare

István Szakáts: mai… nu cred… io cred ca candva au platit un ditai avocat care i-a nascut textu asta, care ii exonereaza de orice „furt de idei” sau asa ceva. uita-te cat de precaut e formulat. asta e mana de advocat, tre sa reconosti. na, dar ziceam… ceea ce e ce mai cool pentru mine, e ca: la cat de creativi si inovativi se dau, cica se lanseaza intr-un mediu ca youtube. insa sunt incapabili sa produca discursul valid in acest context, deoarece sunt legati de paru capitalizmului cu lantu, pe veci si nu risca lozu

 

 

 

Anunțuri
Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: