Prima pagină > Uncategorized > futut de autorităţi

futut de autorităţi

M-am distrat când am primit imaginea asta pe mail de la Anca Mizumschi. Am cuplat-o imediat cu alegerile locale de la noi şi cu guvernarea locală, nu neapărat cu guvernul central. De pildă, am primit astăzi un pliant de la liberalii lui Marius Nicoară, al cărui slogan era: „Lasă politica deoparte, alege nuş ce…”. Mă întrista imbecilitatea sloganului şi manipularea de joasă speţă. Păi, cum să laşi politica deoparte tocmai la alegerile pentru primăria oraşului. Oamenii de PR ai lui Nicoară (foarte slabi, după cum se ştie) şi-au spus ceva de genul: „Hai să ne folosim de scârba oamenilor de politică şi să spunem că Nicoară vine din afara politicii şi să îndreptăm atenţia spre o zonă neutră, serioasă, administrativă”. Poate că merge cu unii votanţi, dar cu mine nu. Pliantul a aterizat în primul tomberon, acolo unde îi e locul. Pe mine nu mă scârbeşte politica, aşa cum se întâmplă la mulţi, ci doar oamenii care ocupă funcţii politice la noi. Pur şi simplu nu mă recunosc în ei, nu vorbim aceeaşi limbă, nu credem în aceleaşi valori. Atunci când îi aud vorbind pe candidaţi despre binele comunităţii, nu simt pasiunea lor, ci doar nişte şabloane PR-istice de gândire.

no-sex

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

