Prima pagină > Uncategorized > cap şi pajură la teatrul naţional

cap şi pajură la teatrul naţional

Emil Hurezeanu şi Cristian Tudor Popescu îmi par dintre cei mai interesanţi jurnalişti din România. Îmi plac foarte mult editorialele ca gen, deşi cel mai mult respect documentarele (Alexandru Solomon, Florin Iepan, Thomas Ciulei, Robert Lakatos, Dan Curean, Tatiana Niculescu Bran cu romanul său nonficţional Spovedanie la Tanacu, un fel de corespondent textual al docudramei  etc.), apoi reportajele bune (nu ştiu, spuneti-mi voi! îmi vin în cap unele reportaje citite în National Geographic, dar nu îmi vin nume la prima amintire), jurnalismul de investigaţie (chiar nu ştiu şi sper să îmi sugeraţi câteva nume care practică tipul acesta de jurnalism cu o anumită constanţă) şi în final interviurile (Eugenia Vodă, Cătălin Ştefănescu, Ovidiu Şimonca etc). Până ca tipul acesta de jurnalism factual să se dezvolte cum ar trebui în România, o să-i urmărim mai atent pe editorialişti, cu toate defectele şi calităţile pe care le presupune un gen care valorizează exprimarea propriei opinii.

afis-teatru

Categorii:Uncategorized
  1. dohocampus
    Martie 25, 2009 la 9:44 am

    Simina Codruta: pai pentru mine „masterul” reportajului e viorel ilisoi. investigatzii, cred ca cel mai tare e marius oprea cu a sa „mostenitorii securitatii”. iar editorialist, de departe, cel mai tare mi se pare doru buscu.

  2. dohocampus
    Martie 25, 2009 la 9:47 am

    completari de la Codruta: iar la interviu e Istodor, care a si creat un tip de interviu personal. apoi, la investigatzii d cotidian, cred ca cei mai buni sunt cei de la evz.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

