Prima pagină > Uncategorized > Lord Byron la Dohocampus

Lord Byron la Dohocampus

Nu rataţi întâlnirea cu Dan Byron în seara aceasta la Radio Campus (de la 19.00 la 20.00, pe 95,6 FM sau pe http://www.radiocluj.ro/)! Vom asculta muzica lui, dar cealaltă jumătate din timp vom şi povesti cu Byron, fost component al formaţiilor Kumm şi Urma, despre muzica pe care o face şi care, din păcate, de mulţi e nedescoperită în România. Din punctul meu de vedere, Byron este unul dintre cei mai buni muzicieni din astă ţară mioritică, un lord printre ciobani. AICI puteţi asculta ce compune, iar deseară îl puteţi vedea în Diesel pentru 20-30 de lei!

Update: Imi mentin parerea ca Byron e un muzician bun, mult peste nivelul industriei muzicale romanesti. Insa, e un caracter infect. Ca dovada, ca dupa ce a spus ca vine la emisiunea in direct, a spus ca e la restaurant si inca nu i-a venit masa, asa ca nu mai apare. Iar el nu poate sustine un concert daca mananca pe fuga la un fast food si ca trebuie sa manance bine. La asa profesionalism si bun simt sper sa ii stea mancarea in gat! Cred ca e cea mai mare nesimtire pe care am intalnit-o de cand sunt in radio la vreun intervievat. Ei, e vedete dom’le! Cu ocazia asta imi cer scuze eventualilor cititori ai blogului si ascultatori ai emisiunii! Hehe, banuiesc ca ciobani sunt si printre lorzi!

byron-in-diesel1

Categorii:Uncategorized
  1. Martie 25, 2009 la 1:35 pm

    „Din punctul meu de vedere, Byron este unul dintre cei mai buni muzicieni din astă ţară mioritică, un lord printre ciobani.”

    😆 muzicieni, nici pe departe! e doar un muzicant de duzină. dacă dorea să devină muzician, trebuia să stea prin şcoli, nu prin baruri. pentru românia, ca şi vocalist e bun. dar dacă îl asculţi pe jeff buckley sau pe nick drake, o să vezi de ce e nedescoperit! 🙂

  2. dohocampus
    Martie 25, 2009 la 1:39 pm

    Mai, adesea carciuma e cea mai buna scoala pentru cine asculta atent. Si il compar cu alti muzicieni din Romania nu cu Buckley. Nu mai fa incalzire pe margine, intra pe teren!

  3. ggl
    Martie 25, 2009 la 1:42 pm

    Muzica nedescoperită in Romania. Pfff. Eu încă mai ascult Kumm de pe vremuri, cu Byron. Mi-am cumparat CD de la ei, nu e descărcat de pe ‘net. De când s-a cărat Byron de la Kumm nu mai ascult nici Kumm nici Byron. Mă enervează vedetismul. Şi mă enerveză localurile de fiţe gen Diesel.

  4. dohocampus
    Martie 25, 2009 la 1:52 pm

    Putzintica rabdare cand cititi. Am zis ca muzica lui este de multi nedescoperita in Romania, nu ca muzica sa e deloc descoperita in Romania (lucru care ar fi implicat si faptul ca tu nu ai descoperit-o). Byron nu cred ca trebuie blamat ca primeste oferte de a canta din diesel si astfel traieste din muzica. Nu inteleg in ce consta vedetismul lui Byron si de ce nu mai asculti Kumm si Byron. Pt ca a plecat Byron din Kumm? Dar asta ar fi un motiv sa nu mai asculti Kumm, daca iti placea Byron mai mult din formatie. Deci, cu Byron care e problema de nu-l mai asculti. Fiecare cu parerile si gusturile lui, nu e bai, ideea e sa fie cat de cat argumentate.

  5. Martie 25, 2009 la 1:58 pm

    exact ce zice ggl am zis şi eu. doar că cu alte cuvinte. diesel o fi un loc boem, da, dar pentru persoane ca licurici. muzicant. muzician e unul care cântă jazz sau muzică clasică şi ştie a performa un arpegiu. 🙂

    e un lucru bun că vine la dohocampus. eu îţi doresc să vină cât mai mulţi din ăştia pe acolo. asta nu însemană însă că nu o să îi critic, sau că nu o să te critic! 😀

    ggl, eu de byron ştiu de pe vremea în care colabora cu andrei rusu(ra)! 🙂

  6. Martie 25, 2009 la 2:02 pm

    o să îmi permit să fac o supoziţie. eu cred că ggl nu mai ascultă byron sau kumm, nu pentru că a plecat byron sau pentru că îi plăcea doar byron în kumm, ci din cu totul alte motive.

    mai exact, internetul a luat amploare şi ggl a crescut şi el. şi mie îmi plăceau kumm, urma, blazzaj… acum 2 ani. dar, odată ce puteam asculta scena underground din străinătate la tine acasă pe calculator, wannabe-ul muzical românesc underground a început să mă lase rece. apoi, byron e bun odată, de două ori, dar după aceea, cam sună a lălăit. de aceea ziceam că mai putea staţiona prin şcoli! 😀

  7. Martie 25, 2009 la 2:03 pm

    *la mine acasă

  8. ggl
    Martie 25, 2009 la 6:27 pm

    Nu a plecat numai din la Kumm ci si din Urma. Mie imi placeau formatiile acelea, sunau altfel decat suna Byron acum, iar Kumm de acum suna altfel fara Byron. Cred ca un concert Urma am prins fara Byron la Terasa Muzeu acum ceva ani si mi-a placut mult. Habar nu am daca mai canta acum. Si da, am mai si crescut de atunci mi s-au mai schimbat gusturile muzicale dar tot mai ascult uneori cu placere Kumm de pe vremea aia chiar si acum. Nu stiu de cand stiu de ei dar mi-a placut Kumm pe vremuri, acum nu-mi mai place. Nu stiu cine e Andrei Rusu dar mi-ar place sa aflu.

    Eu tind sa apreciez mai mult formatiile in care exista coeziune. Gen Nightlosers, ca sa dau un exemplu romanesc (ma rog, romano-germano-maghiar). Pentru asta trebuie maturitate, membri trebuie sa se completeze reciproc nu sa se bage unii peste altii ca sa iasa unul sau altul in evidenta.

    Haha, Dizel loc boem. Pentru bisnitari cu impresii artistice probabil 🙂

  9. ggl
    Martie 25, 2009 la 6:32 pm

    Apropo de ce zice fanitza cu statul prin scoli – compara Domnisoara Pogany cu Kumm si Byron de exemplu – ca sa vezi cum suna unii care au scoala comparativ cu altii care n-au.

  10. Florin Morar
    Martie 27, 2009 la 7:57 am

    Intrebare de ordin technic> Cum fac sa ascult radio cluj, deci si pe tine, online? butonul ala de pe pagina web a radiocluj.ro se incapataneaza sa nu trimita la nimic, sau fac eu ceva gresit?

    Florin

  11. dohocampus
    Martie 27, 2009 la 12:24 pm

    Mai sunt uneori probleme cu site-ul, insa dupa ce dai click mai da unul la „Asculta Radio Cluj aici”. La mine functioneaza!

  12. fakebeatrix
    Martie 29, 2009 la 1:05 pm

    bla bla, încă un artist neînţeles.
    n-am găsit o pagină Despre cu vreo adresă de mail, so here goes:
    http://vakulovski.livejournal.com/52273.html
    asta mă enervează mai tare decât toţi byronii cu toanele lor cu tot

  13. Martie 31, 2009 la 1:25 pm

    :cough:

    :cough:

    Imi pare rau ca nu a fost la radio, si ca e magar, ca si caracter; am fost la showul din diesel, si asta doar fiindca acolo mi se pare un loc foarte bun in care poti sa asculti muzica de calitate, cu sonorizare foarte buna. Byron , in mare , asta este – muzica de „carciuma peste medie” , si de aceea cand a fost la CCS cu Andries, doar de dorul si dragul lui Andries m-am dus. Probabil ca o seama dintre artistii din lume isi traiesc viata in carciumi sau in cine stie ce spelunci, mai mult decat posibil ca 90% sa fine niste caractere dubioase, dar nu imi place de obicei ca un muzician sa fie judecat dupa caracterul sau offstage si nu dupa ce / cum canta.

    Nu va luati dupa „Diesel e de fite” ,” bisnitari boemi” , „kuku ruku” – o fi – in majoritatea timpului, dar eu acolo calc doar in anumite ocazii – Am fost la „Monolagele Vaginului”, Ada Milea cu Apolodor, Billy Cobham ( t o t u s i ) , Teodora Enache, olivier Gatto, samd. Asadar, daca in alta crasma din Cluj, care nu e „de fite” ar canta mai sus numitii – m-as duce cu aceeasi placere, caci primeaza omul care imi incanta simturile, nu locul in mod deosebit.

    Sper ca nu am ranit pe nimeni cu parerea mea. Si abia astept ca d.p.d.v. cultural Clujul sa ajunga la jumatatea valorii Sibiului.

  14. dohocampus
    Martie 31, 2009 la 4:55 pm

    A fost intr-adevar superb la CCS in decembrie. Si au fost destule zile anoste la lucru pe care le umpleam intr-o vreme cu albumul lui. Nici eu nu l-as blama ca a mers in Diesel, care organizeaza uneori evenimente faine. Tin minte cum mergeam la Teatrul Imposibil, la teatru de lectura, in vremea cand niciun bar din Cluj nu organiza seri de genul asta.

    Eu sunt totusi mai localist si cred ca Clujul e peste Sibiu. Mi-au mai zis-o si amici care au stat in ambele orase. Ei, ranit, doar stam la palavre pe-un blog.

  15. ggl
    Aprilie 1, 2009 la 5:53 am

    La Sibiu se ţin concerte mai mari, dar în rest e cam plictisitor. In Cluj e mai bine reprezentată scena underground şi sunt aproape tot timpul concerte mai marunte. Ceea ce e fain este că aceste oraşe sunt oarecum în contratimp. Vara când sunt plecaţi studenţii nu se întamplă mai nimic în Cluj, în schimb in Sibiu sunt multe concerte faine. În Cluj nu prea ai unde să ţii concerte mari; poate la Sala Sporturilor sau la Polus în parcare, mda…

    Iar Diesel e cam de fiţe. Monologurile Vaginului este o piesa de teatru feminista la care nu aş merge nici obligat, iar Teodora Enache a cântat în Diesel doar două cântece acum doi ani la TJF pentru că era răcită. Eu am fost la CCS unde a cîntat cam o oră jumate iar biletul a costat cam de trei ori mai puţin. Nu cred că aş merge in Diesel nici dacă ar veni Jesus Christ & the Apostles Big Band (fictional band with the actual characters) să cânte blues & gospels.

  16. lili putana
    Octombrie 6, 2009 la 4:00 pm

    o intrebare: v-ati intrebat de ce pleaca lumea din kumm, urma sau byron?
    (care toate suna la fel oricum)
    da, e lipsa de caracter si schemele de vipuri de cartier la care se preteaza „conducatorii” formatiilor respective adica:
    oigan nutescu
    mani gutau
    byron

    despre caracterul lui byron ne-ai dat o mostra semnificativa doho, mersi.
    mani gutau e celebru din aceleasi motive
    iar oigan, care intamplator e cel mai talentat dpdv muzical dintre ei se inscrie cu succes in galeria oamenilor fara caracter.
    pacat, dar ce fericire ca mai sunt atitia altii care nu isi gasesc locul in gasca kumm/urma/byron.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

