Prima pagină > Uncategorized > fotografii protest

fotografii protest

1

2

3

4

51

6

Categorii:Uncategorized
  1. Aprilie 2, 2009 la 2:53 pm

    Adi, felicitari tie si prietenilor tai! Am urmarit emisiunea de azi de la Alpha TV si mi-au placut ideile expuse. Nu am avut posibilitatea sa telefonez, dar sunt convins ca am avea foarte multe puncte de interes comun. Ca sa evaluezi aceast lucru, te-as invita pe blogul meu sa iti dai opinia despre „Manifestul” pe care l-am publicat de curand. Iti multumesc si va doresc tuturor cele bune! V. Moraru

  2. dohocampus
    Aprilie 3, 2009 la 8:04 am

    Multzam de gandurile bune. Sa speram ca vom colabora la urmatoarele actiuni.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

