Prima pagină > Uncategorized > Doho e cel mai sexi jurnalist

Doho e cel mai sexi jurnalist

Bineînţeles, protestez! Trebuia sa fiu inclus în topul revistei Academia Caţavencu, însă din cauza unor maşinaţiuni de culise am fost exclus din competiţie la intervenţiile lui Lazarus şi Cristoiu. Totuşi, puteţi vota în topul meu dând click pe poză!

dohotaru-freak

Categorii:Uncategorized
  1. Bianca
    Aprilie 28, 2009 la 11:05 pm

    nu, nu pot vota. 😦

  2. Bianca
    Aprilie 28, 2009 la 11:07 pm

    fuck! abia apoi am citit articolul din Catavencu.
    oricum te votez! 😀

  3. dohocampus
    Aprilie 29, 2009 la 1:38 pm

    Daca am deja un vot, ma declar castigator! Imi dai tu ceva premiu?

  4. Bianca
    Aprilie 29, 2009 la 4:12 pm

    dar desigur!
    in Insomnia, la urmatoarea seara literara.. din pacate azi nu am reusit sa ajung..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

