Prima pagină > Uncategorized > evoluţie: extincţie

evoluţie: extincţie

Mă bucur când văd genul acesta de evenimente în universitate. E un exemplu de normalitate şi e de apreciat că regularitatea evenimentelor de acest gen poate crea un pol pentru dezbateri. Primit-am invitaţia de la Alin Jurcă:

“Marţi, 05.05.2009, ora 20:30, în sala SZN, din cadrul Facultăţii de Biologie Aşa cum v-am obisnuit deja, în fiecare marţi seara de la ora 20:30 vă invităm la film. Astfel, în această seară vă invităm la proiecţia filmului: „Evolution: Extinction”. Toţi cei doritori sunt aşteptaţi să participe alături de noi la acest eveniment!”

extinction1

Categorii:Uncategorized
  1. Alin
    Mai 5, 2009 la 9:20 pm

    Merci mult de reclama :D!!!!

  2. dohocampus
    Mai 5, 2009 la 9:58 pm

    Cu placere!

  3. Mai 6, 2009 la 9:09 am

    unde e facultatea de biologie? în campus?

  4. Alin
    Mai 6, 2009 la 10:08 am

    Da, este langa Caminele 10 si 7 de medicina, vizavi de facultatea de Geografie.

  5. ggl
    Mai 6, 2009 la 3:24 pm

    Dacă trăiau lighioanele alea de pe afiş noi am fi fost demult dispăruţi 🙂

  6. Alin
    Mai 6, 2009 la 3:29 pm

    Daca traiau acum, poate, dar sunt convins ca le-am fi adus pe cale de disparitie in cel mai scurt timp…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

