Prima pagină > Uncategorized > Oh, Dumnezeul meu Cultura!

Oh, Dumnezeul meu Cultura!

Unul dintre cele mai mijto bloguri culturale aparţine revistei Cultura, publicaţie condusă de scriitorul Augustin Buzura. De blogul http://revistacultura.ro/blog/ se ocupă mai mult publicistul Mihai Iovănel. Pe site găseşti, în special, recenzii de cărţi, dar şi eseuri, videoclipuri, recomandări şi multe alte chestii. Ce mi-a atras atenţia sunt premiile Uniunii Scriitoruilor din România. Clujenii ar trebui să fie mîndri pentru că au mai mulţi nominalizaţi.

1. Stefan Manasia, Cartea micilor invazii, Editura Cartea Romaneasca la categoria Poezie.

2. La categoria Debut un alt tânăr poet de clară perspectivă – Vlad Moldovan, Blank, Editura Cartea Romaneasca.

3. Iar la premii speciale apare Valeriu Anania cu Memorii, Editura Polirom, volum care povesteşte aproximativ 60 de ani din viaţa Înalt Prea Sfinţiei Sale.

La proză, nu apar clujeni, dar vă recomand un roman regăţean superlăudat în cronici. E vorba de  Filip Florian cu Zilele regelui de la Editura Polirom. E unul dintre puţinii scriitori din România care trăiesc doar din scris. Adevărul e că numai de Cărtărescu mai ştiu că ar trăi numai din scris. Restul dau cu coatele ca să mai trăiască ba prin presă, ba pe la catedră. Ori la vreo editură. Ca-n reclamă: Nişte ţărani, dom-le! Nu ei scriitorii, ca n-au nicio vină sărmanii, ci noi că nu-i cumpărăm.

Categorii:Uncategorized
  1. ggl
    Mai 21, 2009 la 4:52 am

    Îngrozitor. A luat Anania premiu pentru o carte despre el însuşi.

  2. dohocampus
    Mai 21, 2009 la 4:56 am

    Nu am citit+o, dar am auyit destule comentarii care apreciau cartea. Eu am citit ceva fragmente in care povestea de Clujul de pe vremea lui atletului Moina, de anii grei de dupa al doilea razboi mondial. Erau pagini de calitate, are un bun simt al povesti IPS!

  3. ggl
    Mai 21, 2009 la 8:52 pm

    Deci n-a scris doar despre el?

  4. dohocampus
    Mai 22, 2009 la 4:59 am

    N-ai cum sa scrii numai despre tine, totdeauna esti in relatie cu altii, zise el parental.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

