Prima pagină > Uncategorized > Evul Media, varianta Tibi Fărcaş

Evul Media, varianta Tibi Fărcaş

Tibi Fărcaş e un fost jurnalist din Cluj, actualmente purtător de cuvânt al Universităţii de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară din Cluj. Se descrie pe blogul http://tibifarcash.wordpress.com/ drept un: „om obisnuit, normal , casatorit, 16 ani de experienta in presa, amator mare de lecturi, arhive, documente istorice si iubitor de animale. Rocker inrait si mare fotbaliator”.

Tibi Fărcaş numai normal nu e! El e un jurnalist desprins dintr-o piesă de Caragiale care citeşte „enorm” şi scrie „monstruos”. E omul media din Evul Media. Logica sa e complet dezaxată. De pildă, e în stare să spună în aceeaşi propoziţie că neretrogradarea Universităţii Cluj în Divizia C este un „miracol, dar unul care are conotaţii în culise. Sunt sigur, desi dovezi nu am, ca Bihorul nu a jucat pe moca, ca Sarma s-a cam dat la o parte in repriza a doua, ca prima a jucat mai bine ca U”. Genul acesta de acuzaţii iresponsabile, fără dovezi, nu descriu un om obişnuit şi normal, aşa cum se autoapreciază Tibi Fărcaş. Cu toate acestea, Tibi e un personaj foarte simpatic în ticurile şi gesturile sale flamboaiante, are verva aceea inofensivă care te scoate din amorţeală, o pată pitorescă de culoare în cenuşiul cotidian. Aşadar, din grămada de zaţ mental din capul lui Tibi Fărcaş, mai picură pe gură şi ceva cafea. De exemplu:

Topul revistelor mele preferate

Posted in Cultură by tiberiufarcash on iunie 11, 2009

1. Revista “22″ – e revista care mi-a educat cultura civica, care m-a format intelectual si unde am citit cele mai bune analize, articole socio-politice, cele mai bune polemici de idei din diferite curente intelectuale. E singurul saptamanal infiintat in 1990 care a rezistat 20 de ani. Desi acum l-a dat afara pe Ilie Serbanescu pentru ca apare la “Sinteza Zilei”, pe Antena 3, lucru oribil, revista ramana oricum una buna, de analiza, cu un ton calm. E revista societatii civile, din pacate nu prea se vinde.

2. Dilema Veche – E o revista care (!) o citesc de la 25 de ani, are numere extraordinare, mai ales cele dedicate anilor, 60, 70, 80, 90, 200o, plus multe teme, ea fiind una tematica, despre film, media, relatii sociale, curente ideologice, stari. Este superba “Dilema Veche”, fac colectie. […]

5. Playboy. Fac colectie de cand ma stiu, din comunism, cumparam de la maghiri. Fiind afemeiat, nu pot rezista sa nu o cumpar, dar vreau sa va asigur ca in afara pozelor deocheata in Playboy am citit cele mai bune interviuri de prin presa. Daca te uiti in spate vezi ce au ajuns unele tipe care aici s-au dezbracat.

Dacă ar fi să fac un top 3 foarte personal al revistelor culturale din România e compus din: 1. Cultura, 2. Dilema Veche, 3. Observatorul Cultural. Voi motiva de ce cu altă ocazie. Sunt curios voi ce top aţi face!

Categorii:Uncategorized
  1. tiberiufarcash
    Iunie 16, 2009 la 5:55 am

    Salut
    1. ai grave erori de documentare. Sunt ofiter de presa, nu Purtator de cuvant. Universitatea are un purtator de cuvant ales prin hotarare de Senat, doamna Sonia Sana, coordonatorul Departamentului de Imagine. Singura persoana in afara rectorului care are dreptul si obligatia sa dea declaratii publice oficiale din partea USAMV pentru media. Eu ajut la relatia cu media dar mai mult fac comunicare interna si lucrez la publicatiile universitatii. Ajut la organizarea de evenimente interne, sunt o multime de colocvii, seminarii, intalniri etc etc. E de munca.

    2. ce ai scris sus e ok, your opinion. Eram sigur ca va deranja ce am scris dar crede-ma, eu am fost in trei deplasari, Timisoara, Oradea, Deva si la toate meciurile acasa in afara de cel cu Ariesul, cand am fost bolnav, si stiu ce vorbesc. In plus, m-am retras din presa de curand, 6 luni, si imi vin inca o gramada de informatii pe surse, sunt un tip cunoscut si la care lumea are incredere sa ii zica culise pentru ca nu am mancat cacat si stiu sa tin secrete.

    3. Ca si tine si eu am dreptul la opinie. Mi-am asumat pe blogul meu sub semnatura ce am scris. Am spus clar ca nu am dovezi dar asa cred eu, asta e opinia mea, ca „culisele” au decis ca U sa ramana in B. Ia caseta video si vezi cum a jucat Mechel Campia Turzii prima repriza, ca U nici nu am miscat in front, si vezi ce s-a intamplat dupa pauza. O sa vezi diferentze.
    Pun pariu cu tine pe o bere ca voi avea dreptate.Timpul va decide. In rest, numai bine si poti sa scri ce doresti despre mine. Hossu m-a desfiintat 15 ani si nu m-am suparat.

    Succes in tot ce faci.
    PS.
    am un mic capitolas in viitorul meu volum pt tipii imberbi ca tine, pseudoprotestatari , imitatori ai miscarii americane. O sa fii curios sa il citesti….dar pozele vor face deliciul…

  2. ggl
    Iunie 16, 2009 la 6:07 am

    1. Dilema Veche
    2. Dilemateca (despre carti, fragmente).

  3. dohocampus
    Iunie 16, 2009 la 6:08 am

    Imitator al carei miscari americane?

    Imberb chiar imi place. Nu vreau sa imi creasca inca barba si sa fiu intelept!

  4. tiberiufarcash
    Iunie 16, 2009 la 6:42 am

    al aleia de care ai scris in cartea ta. e o carte buna dar puztin citita, mai ales de colegii tai. eu sunt unul din putzinii care am dat su bani pe ea si am citit-o atent.

  5. dohocampus
    Iunie 16, 2009 la 8:09 am

    Multzam, man!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

