Prima pagină > Uncategorized > pune capac, reciclează!

pune capac, reciclează!

Am văzut fotografia de mai jos la avatarul de pe messenger al Danei Şerban. Mi s-a părut tare interesantă, mai ales că ştiam de acţiunea organizaţiei din care face parte, Floarea de Colţ, desfăşurată cam demultişor, de ziua SUA, pe 4 iulie. „Pune capac, reciclează!” se pare că a avut impactul scontat la câte capace s-au strâns de la oameni şi având în vedere că a prins chiar ştirile internaţionale ca Euronews.

02img_5851

Hm, oare ne strângem de o echipă?

afis concurs copy

Categorii:Uncategorized
  1. ggl
    Iulie 13, 2009 la 11:02 am

    E faină ideea deşi nu ştiu ce finalitate are înafară de nişte colaje care probabil se demontează mai apoi. Unde ajung în final toate aceste capace si sticlele aferente lor? Capacul e doar 10…20% din greutatea unei sticle PET. Este posibil ca acţiunea să încurajeze totodată şi consumul de produse îmbuteliate în sticlă PET, deci să genereze colateral chiar mai multe deşeuri.

    Eu sunt de părere că tot colectarea selectivă a deşeurilor urmată de tocarea şi reciclarea recipientelor din plastic este cea mai bună soluţie pe termen lung.

  2. Daniela
    Iulie 13, 2009 la 6:43 pm

    Ceea ce vrem sa aratam prin aceasta actiune este ca „reciclarea e o joaca de copii” si sa atragem atentia asupra faptului ca „plasticul – indiferent de forma pe care o are poate fi reciclat”.

    P.S. Stii ce incurajeaza consumul de bauturi imbuteliate la PET? Ipoteza ca apa de la reteaua locala de apa din Cluj nu e O.K.. Ipoteza cu totul falsa.

  3. dohocampus
    Iulie 13, 2009 la 8:09 pm

    Daniela, ar fi fain de prezentat intr-o conferinta de presa un studiu privind calitatea apei potabile din Cluj, comparativ cu cea imbuteliata pe bani buni de diverse firme. Ce zici?

  4. ggl
    Iulie 14, 2009 la 4:33 am

    Eu beau frecvent apa de la robinet sau îmi fac ceai cu ea şi e foarte ok. Reţelele din cladirile vechi nu sunt ok. Reţeaua urbană a fost realibitată şi e foarte ok. Iar conducta de alimentare cu apă a fost mutată în Tarniţa. Acum numai dacă s-ar interzice navigaţia cu ambarcaţiuni cu orice fel de tip de motor termic pe Tarniţa şi s-ar apuca să dea amenzi celor cu cabane care nu au staţii încă de epurare sau fose septice ecologice…

    Adi, Dana a luat odată un interviu exact pe tema asta unui cadru universitar de la facultatea de chimie, parcă. L-am citit pe site-ul Informaţia.

  5. Daniela
    Iulie 14, 2009 la 9:15 am

    Dna prof. Cristina Rosu din cadrul UBB Cluj a facut cercetari privind apa din Cluj si rezultatele ei au confirmat faptul ca apa de la reteaua locala este mult mai buna decat, aten tie, o SERIE!!! de marci de apa imbuteliata care se gasesc pe piata Clujului. Cred ca ar fi interesanta o emisiune in care prof Rosu sa readuca in atentiea clujenilor aceste rezultate. Gelu are dreptare, eu i-am luat un interviu anul trecut pentru Informatia de Cluj. Suna-ma daca vrei datele ei de contact.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

