Prima pagină > Uncategorized > Timi despre fotbal [nepotul meu, 9 ani]

Timi despre fotbal [nepotul meu, 9 ani]

Imi place foarte mult fotbalul pentru ca este un sport frumos. echipele mari de fotbal sunt: barcelona, manchester united, ac milan, inter milano, liverpool, chelsea, juventus, bayern munchen, real madrid, olempique lyon,c fr cluj si shakhtar donetk. marii jucatori de fotbal sunt: l.messi, z.ibrahimovic, s.eto’o, r.kaka ,f.torres, a.del piero, f.ribery, ronaldinho, cr. ronaldo, d.drogba,etc.  portari: I.cassillas, p.cech, dida, v.valdes,etc.

transferuri din fotbal: r.madrid: r.kaka, cr.ronaldo, raul albiol, d.de rossi, k.benzema. barcelona: kerrison, j.mascherano. nefinalizate: c.fabregas, d.villa, z.ibrahimovic, f.ribery.

manchester city: c.tevez, adebayor, i.olic. nefinalizate: j.terry, c.puyol. manchester united: m.owen, l.a.valencia ,aguero. nefinalizate: l.fabiano, f.ribery. ac Milan: t.costa, onyew.

nefinalizate: p.crouch, l.fabiano, a.mutu. 

chelsea: i.jirkov. nefinalizate: c.fabregas, a.pirlo, a.pato, z.ibrahimovic.

inter milano: t.motta, d.milito. nefinalizate: r.carvalho, d.drogba, deco.

cfr cluj: e.trica, s.appiah, bus, manu, borostean. nefinalizate: j.sand, w.renteira, j.p.andrade, pittbull, a.semedov. bozovic, p.brandan.

echipele de fotbal mari fac presing si jocul lor este frumos. cum ar fi barcelona. barcelona paseaza foarte mult. are jucatori foarte buni. cum ar fi messi.e l este cel mai bun jucator din lume. el are 21 de ani. este tanar si a marcat multe goluri pentru Barcelona. messi dribleaza bine, suteaza bine la poarta si se descurca foarte bine. real madrid vrea sa cumpere multi jucatori.

Categorii:Uncategorized
  1. fakebeatrix
    Iulie 16, 2009 la 9:08 am

    gata, mă duc să-mi testez verişorul (8 ani), doar n-o fi mai prost. dacă nu ştie măcar juma’ din echipele alea îi spun adevărul despre Moş Crăciun.

  2. dohocampus
    Iulie 16, 2009 la 9:18 am

    Hihi!In ce echipa de fotbal joaca Mos Craciun? Eram tare curios cum scrie Timi, ca toata ziua turuie despre fotbal. O sa facem un serial peste vacanta, daca nu se plictiseste. Eu i-am zis sa bage povesti de la jocurile de fotbal, cu baietii din fata blocului sau din scoala, dar vad ca ii maimutzareste pe comentatorii sportivi si vorbeste despre transferuri.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

