Prima pagină > Uncategorized > Avatar (II)

Avatar (II)

Am la avatar, pe messenger, aceeaşi imagine de luni bune. Ca şi cum mi-ar fi teamă de schimbări, de metamorfozele noastre nesfârşite, de o anumită nestatornicie de stări şi sentimente pe care nu le putem stăpâni. Nu prea reuşesc să îmi explic senzaţia asta, doar e firesc “avatarul”, mai ales în varianta sa light, de messenger. Când mă plictisesc, răsfoiesc lista de messenger şi mă uit la avatarurile altora. Nu sondez, nu constat, nu analizez nimic, îmi odihnesc doar ochii pe suprafeţe diferite şi mă amuz când văd imagini şoade. M-am întrebat: de ce să nu povestesc cu o parte din amicii de pe lista de mess despre criteriile după care îşi schimbă imaginile pe mess? Oricum, am mai făcut asta mai demult. Iaca ce a ieşit:

Ana-Maria Călinescu: La avatar e un detaliu dintr-o lucrare de-a mea. Se numeste MOVing. De obicei, am la avatar lucrari sau detalii din lucrari de-ale mele, mai arar poze cu mine… Dar, intr-un alt sens, si lucrarile mele reprezinta tot o forma de a-mi surprinde interiorul in diverse ipostaze si a fixa asta pe o bucata de hartie/carton/panza. In mod special, imi place lucrarea asta si ma identific cu ea, cu atitudinea personajului… E vorba, din punctul meu de vedere, de a continua sa ma misc, de a explora, si de a lasa in urma ce consider ca e rau pentru mine. (Aici e varianta completă a lucrării.)

 mov

Mihail VAKULOVSKI: La avatar nu poţi băga fotografii prea subtile, pentru că nu s-ar vedea, dar poţi pune imagini sugestive şi frumoase, totuşi. Nu-mi prea place să-mi lipesc moaca, aşa că de multe ori bag sigla Tiuk! (mai ales cînd link-ul e spre Tiuk!, cînd a apărut un nou nr. sau aşa ceva) sau un tricou ori o şapcă Tiuk! Mai bag cîteodată fotografia lu’ tata, rar, dar se mai întîmplă, apoi – desene de-ale lui Dan Perjovschi sau imagini după stare de cele mai multe ori, sau din călătorii, însă tot cu schepsis, nu pur şi simplu din călătorii. Între colţii unui mamut, cu Charlie Chaplin cu şapca Tiuk! pe cap (el, nu eu), cu nepotul soţiei arătînd fuck you sau cu o zeiţă din Versailles trimiţîndu-ne în acelaşi loc, cu Le Banner aplicîndu-i un picior în coaie lu’ ălălalt francez turbat, am şi o poză cu intrarea în oraşul Pula (acum mă uit la pozele de la avatar rulate în ultima vreme), una de la nuntă, una deosebită, făcută la Cetatea Făgăraş, eu – monument la Munchen, am şi cîteva trucaje, una la Lightensein, cu Tiuk! în spate, una cu Pamela Anderson şi una pe post de Terminator, ultimele două realizate de un coleg de serviciu, iar aia cu Tiuk! – de un prieten, Un Cristian. Interesantă idee ai avut cu „ancheta” asta, deşi tu nu-ţi schimbi niciodată poza de la avatar. (Pozele de la avatar sunt făcute de Mihail şi soţia sa Carmina.)

MV

Laura Laurentiu: Dar nu e cine stie ce filosofie. Le aleg in functie de starea de spirit din ziua in care ma apuca schimbarile. Ca ma plictisesc de aceeasi poza si imi vine chef uneori sa o schimb si atunci dau search pe google sau caut in arhiva mea de poze. Aici mi-a placut umbrela.  E vintage. Si felul in care isi tine rochia si picioarele… Are asa, un aer de demult. Eram intr-o stare mai melancolica. Cred ca avem oaresce sechele noi, femeile. Si frustrari. Ca nu mai sunt lucrurile asezate si romantice in secolul asta. Si cautam cumva sa suplinim acest aspect.

fata laura laurentiu 

Dan Aga: In general, pun din ce mai pozez eu cand ies cu aparatul dupa mine, fara sa am un criteriu anume de selectie

Eu: Ok, dar de ce cerul de data asta. Iti inspira o stare anume poza asta?

Dan Aga: Pai, asa mai visatoare… se poate zice ca ma reprezinta oarecum, ca-s io mai cu capu-n nori, asa.

aga avatar

Zsofi Szegedy: E desenul meu preferat (din toate ce am facut pana acum). Plus ca imi plac mult pisicile. Cam atat.

boy with cat zsofi

Categorii:Uncategorized
  1. Octombrie 20, 2009 la 7:43 am

    avatar – ma fascineaza aceasta noua identitate dubla sau multipla?

  2. dohocampus
    Octombrie 20, 2009 la 7:54 am

    Pai, cred ca e e multipla, prolifereaza identitatea noastra. Banuiesc ca sinele nostru e atat de plictisitor, de singurel doar de unu singur, incat scoate capu din goace, se dezbara de coaja, dar ii e dor de coaja, si-apoi se baga in alte oua sparte, de la cuci, la porumbei, si pana la specii disparute de dinozaur inaripat.

  3. decanu
    Octombrie 20, 2009 la 8:10 am

    mai la mine in lista se poarta la avatar fotografii ale persoanelor „proprietare” in diferitele lor ipostaze. Chiar si eu mai nou am o fotografie cu mine dintr-o excursie, asta dupa ce mi-am schimbat vechiul avatar cel cu infinitul campion mondial de Moto GP adica Vale facand un wheelie.

  4. ggl
    Octombrie 20, 2009 la 4:59 pm

    Eu tot avataruri cu pisici îmi pun de obicei sau fotografii sau desene care îmi plac alteori. Aveam odată o fotografie cu Miles Davis cântând într-un bar, în contralumină; altă dată o fotografie de-a lui Emmet Gowin, Elijah and Donna Jo, Danville, Virginia; altă dată o ilustraţie inspirată din Moby Dick, cu Starbuck într-o barcă iar în fundal caşalotul alb lovind apa cu coada. Ma enervează pozele cu „iola” (io la mare, io la munte, etc.).

  5. dohocampus
    Octombrie 20, 2009 la 8:01 pm

    Hehe, si asta e o chestie interesanta. De ce sunt multi care resping pozele cu ei insisi pe messenger? Stiu destui care percep lucrul asta ca fiind de mauvais gout, o biata tentativa narcisiaca de a te pune intr-o postura/lumina mai buna.

  6. ggl
    Octombrie 21, 2009 la 10:13 am

    Să respingi fotografiile cu tine e tentativă narcisistă? Cum asta?

  7. dohocampus
    Octombrie 21, 2009 la 10:16 am

    Pardon, n-am fost destul de explicit. Nu respingerea e o tentativa narcisiaca, ci a-ti pune foto. cu fata ta pe mes.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

