Prima pagină > Uncategorized > radu hangan ca sigur ros

radu hangan ca sigur ros

Radu Hangan se ocupă de un festival tare interesant de artă plastică la Bistriţa – Stompan, care se desfăşoară zilele acestea şi se află la ediţia a şaptea. Cum nu ajung anul acesta, fac tot posibilul să fiu acolo la anul. Din când în când, Radu Hangan îmi trimite pe mess lucrările lui, care îmi plac la nebunie. E cald, are umor, ştie să pastişeze şi să răstoarne anumite clişee şi realităţi sociale. De aceea, mi-am propus să fac un interviu via mail pentru unii cititori nefamiliarizaţi cu lucrările lui şi cu stompanul în cadrul căruia expun tineri artişti. Am trimis întrebările via mail şi ce a ieşit e o variantă internautică la interviul radio, genial de caustic şi absent al celor de la Sigur Ros. Nu sunt un fan al interviurilor pe mail, deşi în acelaşi timp nu sunt un purist al interviurilor face to face, dar am preferat sa îi pun întrebările pe mail pentru că pe mess e al naibii de lapidar. Hehe, nu doar pe mess… Lucrările de mai jos sunt prezentate de Radu la expoziţia de anul acesta: SSS, Constantin Brâncuşi şi Zâmbetul Românesc.

SSS 

De ce tema Evoluţie anul acesta?

Am plecat de la ideea ca tinerii de azi, daca ar avea posibilitatea de a schimba ceva , nu ar face nimic, marea majoritate…

Constantin  Brancusi 

De unde obţineti sprijin pentru realizarea Stompanului?

Din sponsorizari locale.

O întâmplare ţăcănită de la una dintre ediţiile trecute…

La ora la care era deschisă expoziţia şi parte din public era prezentă încă se mai panotau lucrări.

Zambetul Romanesc

Văd mai tot timpul un contrast foarte creativ în lucrările tale care arată anumite incompatibilităţi, situatii absurde din realitatea românească. Iar tratamentul e unul tonic mai tot timpul, plin de umor şi verva. Totuşi, care ar fi temele pe care nu le-ai putea aborda într-un registru ludic, comico-ironic?

Nu ştiu, mă strădui să fac ce pot mai bine.

Categorii:Uncategorized
  1. Octombrie 27, 2009 la 8:18 am

    felicitari pt radu hangan

  2. Octombrie 27, 2009 la 2:57 pm

    Radu Hangan e realmente un „pilon” al cotidianului pentru tineretul bistritean. A vrut sa fie „profesor de scoala noua” la CN „Liviu Rebreanu” si a si reusit pentru o perioada scurta de timp. Imi aduc aminte ca ne facea tricouri pictate manual cu diverse tampenii de liceeni rebeli. Erau cele mai tari cadouri de majorate. Regret ca nu am putut sa profit mai mult de el in postura de elev. Ma bucur totusi ca a ramas in micul nostru burg, iar STOMPAN si alte evenimente care au si vor avea placerea sa il aiba drept membru in organizare vor fi booked si in agenda mea. Thank you for the cultural riot ;).

  3. mari ioan
    Februarie 3, 2010 la 7:34 pm

    bravo domn profesor…..

  4. mari ioan
    Februarie 3, 2010 la 7:37 pm

    va salut din iasi si mi doresc sa mai lucram impreuna… si poate la anu reusesc sa va trimit niste lucrari sa expun si eu dar anul acesta nu am reusit

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

