Prima pagină > Uncategorized > Teodora Enache şi Renée Renard la Muzeul de Artă

Teodora Enache şi Renée Renard la Muzeul de Artă

Muzeul de Artă Cluj-Napoca vă invită sâmbătă 7 noiembrie 2009, orele 19, la o manifestare culturală inedită ce evidenţiază relaţia particulară dintre sunet şi imagine – muzică şi fotografie. O suită de fotografii propuse de Renée Renard, o artistă contemporană din Timişoara, îşi propune să surprindă cu mijloace specifice, particularităţile plastice ale muzicii şi vocii cunoscutei interprete de jazz Teodora Enache. Publicul va avea prilejul să urmărească relaţia dintre aceste componente în cadrul unui concert de jazz cu tema „Rădăcini” ce o va avea protagonistă pe Teodora Enache, desfăşurat în ambianţa instalaţiei fotografice semnate Renée Renard. Intrarea liberă.

 

Categorii:Uncategorized
  1. ggl
    Noiembrie 6, 2009 la 5:27 pm

    Am văzut expoziţia de la Cărtureşti. Foarte foarte slabă. Şi nu e doar părerea mea – am dus şi pe alţii s-o vadă, mă mir cum de nu m-au suduit.

  2. dohocampus
    Noiembrie 6, 2009 la 5:46 pm

    Expozitia lui Renée Renard? Sau porcaria cu iepurele si utopia? Daca e cea cu utopia, marturisesc ca mi-am iesit si eu complet din sarite. Noroc ca esti intr-o librarie si iti atrage atentia altceva. Ghinion daca nu ai monetar sa iti satisfaci curiozitatea si atunci esti de doua ori frustrat.

  3. ggl
    Noiembrie 6, 2009 la 7:57 pm

    A lui Renee Renard, aia cu muzica Teodorei Enache. Asta. Si Utopia e o porcarie dar macar aia e o porcarie acceptabila. Sa ma lase cu concept/conceptual si prostii dinastea. Un iepure de plastic in iarba e un iepure de plastic in iarba, iar niste fotografii ingrozitor de miscate si virate in galben sunt exact ceea ce sunt, indiferent pe muzica cui. Ori asta ori nu inteleg eu „arta”. Nu am idee cum naiba ajung asemenea lucrari slabe in Carturesti. Na in fine, sa mergi sa vezi si sa-mi zici ce crezi. Poate de data asta o fi mai ok. Eu nu ma mai duc.

    Doua expozitii foarte faine pe care le-am vazut in ultimele doua luni au fost „Chestii tiparite” a lui Dan Perjovschi si „Electrobaroc”, semnata de Szabo Andras. Prima o mai poti vedea pana in 15 noiembrie daca n-ai vazut-o deja, ultima s-a terminat.

  4. dohocampus
    Noiembrie 6, 2009 la 8:00 pm

    Despre Pejovschi, un artist excelent, circula o vorba:
    – Perjoschi asta, cu desenele lui esentializate, „copilaresti”, a avut o idee geniala!
    – Bine, ma, da numai una?!

    Na, dupa vreo 5 ani de urmarit expozitii, caricaturi si desene, ghici cui tind sa ii dau dreptate?

  5. ggl
    Noiembrie 6, 2009 la 8:30 pm

    Adevarul e că se cam repetă. Însă asta nu le face mai puţin geniale.

    • ggl
      Noiembrie 6, 2009 la 8:32 pm

      Se /mai/ repeta voiam să zic.

  6. dohocampus
    Noiembrie 6, 2009 la 8:42 pm

    Intr-adevar, e genial, eram putin rautacios, atata tot.

  7. Noiembrie 7, 2009 la 9:44 am

    iata un motiv sa regreti ca nu esti la cluj

  8. ggl
    Noiembrie 7, 2009 la 10:02 am

    Doho, Electrobaroc ai văzut? Cred că a muncit enorm băiatul pe acele gravuri. Sunt foarte realiste, iar tehnica e destul de originala. Sunt gravate pe ceva plastic; cred că aplică o mască de culoare neagră peste iar apoi o zgârie cu ceva ascuţit. Rezultatul final e direct pozitivul.

  9. dohocampus
    Noiembrie 7, 2009 la 10:22 am

    N-am vazut, din pacate, expo. lui Szabo Andras. Insa, la o cautare pe net omul mi s-a parut tare exploziv. Aici e un interviu si lucrari de-ale lui si ale unui prieten artist – http://cultura.inmures.ro/arhiva-interviuri/interviu-cu-szabo-andras-si-ferenczy-botond-tamas_1055.html

  10. perdevara
    Noiembrie 9, 2009 la 4:16 pm

    concertul lui teodora enache o fost mioritic pe alocuri…:))

    pe buna dreptate spunea cineva la prezentarea evenimentului ca-i DOAMNA JAZZ-ului romanesc

  11. dohocampus
    Noiembrie 9, 2009 la 5:05 pm

    Da, imi faci si mai tare in ciuda. Am venit cu 10 minute intarziere si portarul nu ne-a mai lasat sa intram pentru ca nu mai erau locuri. Vina mea!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

