Prima pagină > Uncategorized > băsescu preşedinte

băsescu preşedinte

Update: Că tot suntem la capitolul mici răutăţi & dedicaţii. Poza de mai jos e pentru toţi pletoşii, mai mult sau mai puţin romantici, ca excandidatul la prezidenţiale Remus Cernea (foto. realizată de Ştefan Fekete):

Cu dedicaţie pentru Nea Traian Jupânu şi pentru toate muierile din lume care nu ies din vorba bărbatului!

Categorii:Uncategorized Etichete:, ,
  1. Noiembrie 30, 2009 la 2:25 pm

    ai intrat in campanie?

  2. Noiembrie 30, 2009 la 2:54 pm

    Hehe, nu m-am putut abtine sa nu intru (desi oarecum piezis)!

  3. perdevara
    Decembrie 1, 2009 la 8:20 am

    sa inteleg ca asta-i grupul tinta pe care mizeaza „Nea Traian Jupânu”

  4. Corina Brandusan
    Decembrie 1, 2009 la 11:42 am

    Asta e metoda prin care spera sa stranga voturi? macar si-a stabilit publicul tinta. daca nu are target-uri, sa curga manelele. e din ce in ce mai trist.

  5. Szakáts István
    Decembrie 1, 2009 la 1:06 pm

    Razboi total.
    Genialisim.

    Spor,

    i

  6. ggl
    Decembrie 1, 2009 la 5:25 pm

    I-ai cerut acordul lui Ştefan înainte să-i publici fotografia pe blog?

  7. Decembrie 1, 2009 la 10:54 pm

    Buna intrebare. Nu i l-am cerut si era ok sa indic sursa. Insa daca mai imi dai referinta inca o data, am sa dau linkul pe blog. Acordul nu i l-as fi cerut oricum, pentru ca 1. marsez pe principii copyleft si 2. e ciudat sa ceri acordul cuiva pt o poza pe care o gasesti pe net. Imagineaza-ti sa ceri acordul cuiva pt ca ai folosit o bucata de text dintr-o poezie pe blog. Ai sa-mi raspunzi ca in cazul asta ca nu am folosit o bucata de text, ci o poza intreaga si am sa-ti raspund „impresionist” ca pt mine e o „bucata de text” faptul ca am pus o poza la o marime medie si nu la rezolutia intreaga. Apoi, pt. mine, venit dintr-o lume literata, e cumva ciudat sa cer acordul cuiva pt. o imagine care exista in realitate fata de un text care e compus de o persoana. Textul e ca un ADN, unic si repetabil, desi i se pot vedea bineinteles influentele in cel mai bun caz, dar si epigonismele in cel mai rau caz.

  8. ggl
    Decembrie 2, 2009 la 6:24 pm

    Na! http://www.flickr.com/photos/stefanfekete/4149755348/in/photostream/

    1.Nu poţi să impui nimănui asta. Cireşul din grădinea mea rămâne tot al meu şi este exclusiv treaba mea dacă pun un afiş prin care îţi dau voie ţie şi altora să culegeţi cireşe din el sau nu pun niciun afiş şi stau cu puşca cu sare la pândă ca să ciuriuesc fundul eventualilor hoţi de cireşe. Dacă te uiţi atent în dreapta fotografiei scrie „All rights reserved”, deci nu e nicidecum vorba despre vreo licenţă gen Creative Commons http://www.flickr.com/creativecommons/ prin care autorul te lasă să foloseşti fotografiile lui în *anumite* condiţii.

    2. Exemplul dat de tine intră la fair use. Ce ai făcut tu nu intră la fair use. Fair use era dacă salvai imaginea pe calculatorul personal ca să te poţi uita la ea din când în când. Fair use e să citezi câteva fraze dintr-un text. Şi o fotografie este unică şi irepetabilă în foarte multe cazuri. Te invit de exemplu să reproduci fotografia aceasta fără să o regizezi. Fotografia nu este doar o simplă reproducere a realităţii.

  9. Decembrie 2, 2009 la 6:46 pm

    Ai venit cu niste argumente interesante, chiar daca nu sunt de acord cu ele. Ma documentez putin si apoi revin asupra problemei cand am mai mult timp.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

