Prima pagină > Uncategorized > kasabian, revoluţia sexy

kasabian, revoluţia sexy

De fiecare dată când mă gândesc la Revoluţie, îmi lucrez abdomenul meu sexy cu opt pătrăţele. De fiecare dată când alerg, mă gândesc la Revoluţie.

Categorii:Uncategorized
  1. ggl
    Februarie 13, 2010 la 2:28 pm

  2. Februarie 13, 2010 la 2:38 pm

    Off, off, dar eu vreau guruiala – The Revolution will be…

  3. Februarie 15, 2010 la 2:33 pm

    ba, cand alergi si se face mai primavara o sa vin si eu sa ma incing la o juma’ de maraton, ca unul intreg nu cred ca duc!

  4. Februarie 15, 2010 la 6:44 pm

    Poti si la maraton direct, atata doar ca trebuie mai mult antrenament. Minim trei luni de pregatire si cel putin 3 antrenamente pe saptamana. Daca vrei o combinatie de alergare si mers pe jos la un maraton poti sa incerci sa mergi la asta – http://www.ecomarathon.ro/

    E fain insa si la semimaraton, daca mergi pe o varianta de alergare mai blanda.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

