Prima pagină > Uncategorized > ceci n’est pas le communisme

ceci n’est pas le communisme

Scriu un articol despre modul în care istoriografia actuală (mă rog, cea mai militantă şi mai vizibilă parte a ei) se raportează la trecutul recent. Şi prima chestie care mi-a venit în cap în legătură cu istoria practicată de Tismăneanu & co. e imaginea asta. Vă las pe voi să ghiciţi de ce. Am schimbat un cu le pentru modul autoritar şi univoc cu care unii articulează trecutul istoric.

Categorii:Uncategorized
  1. claudiopolis
    Aprilie 8, 2010 la 5:15 pm

    Mhhhhh interesanta maniera de a transpune jocul cu meandrele limbajului. Eg: Rene Magritte.

  2. ggl
    Aprilie 8, 2010 la 7:32 pm

    Stema RPR cu bogăţiile ţării. Am avut-o trei ani în clasă sub portretul tovarăşului. Am vizitat recent o clasă a unei şcoli de ţară: în locul tovarăşului l-am găsit pe Isus. Am râs bine de întorsătura pe care au luat-o lucrurile.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

