Prima pagină > Uncategorized > hai în ancă

hai în ancă

Anca Mizumschi scrie cum dansez eu uneori, frenetic, cu inima ticăind a explozibil. Burghezii stau pe margine, privesc, unii ar vrea să explodeze şi ei pentru ca ceasul să nu le mai ticăie molâu şi infinit, alţii o privesc condescendent pentru stângăcia impudică de a exploda în public.


Dumnezeu stă în semiprofil

în viaţa mea nu există oameni şi case

există nisip şi porţiuni de pietriş

şi câte un copac

sub care Dumnezeu odihnit la umbră

mă ia din când în când la întrebări

de ce nu i-am adăpostit pe străini

în corpul meu

de ce nu le-am dat să bea laptele rămas

de la băieţii mei în ambii sâni

de ce m-am semnat pe furiş

în caietul de sarcini

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

