Prima pagină > Uncategorized > politica în care ne-am putea încrede

politica în care ne-am putea încrede

Cred că autoritatea politică în care ne-am putea încrede e cea care îşi găseşte resursele de a nu fi ameţită de propria putere şi se autoironizează, se delegitimează în aceeaşi măsură în care se autolegitimează. Şi asta dintr-un paradox: constrângerea importantă, asemenea autorităţii în fond, este cea interioară, nu exterioară. Îmi aminteşte spotul electoral de mai jos, excelent realizat, de construcţia utopică şi ironică a unui chinez prezentată de Courrier International în care politicienii conduc maşinile cele mai jigărite, se bucură când adversarii câştigă pentru că nu mai trebuie să fie servitorii cetăţenilor şi partidul de la guvernare e obligat să adopte consensual programul partidului de opoziţie. Din motive asemănătoare, la protestele la care particip sau le organizez, mă însoţeşte un personaj nobil, care îmi parodiază justiţiarismul şi sensibilitatea morală. Se numeşte Doho Quijote dela Hoya, Cavaler al Tristei Acţiuni, Latifundiar al Sinelui Său. Via Magor Csibi.

Categorii:Uncategorized
  1. Mai 30, 2010 la 8:57 am

    daca as fi islandez, n-as fi deloc tentat sa-i votez

  2. Mai 30, 2010 la 8:50 pm

    eh

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

