Prima pagină > Uncategorized > m-am mutat pe slicker, totb şi criticatac

m-am mutat pe slicker, totb şi criticatac

Fac o pauză o vreme pentru că o să postez săptămânal în fanzina slicker şi lunar în Think Outside the Box şi CriticAtac. Mulţam că aţi intrat aici!

Categorii:Uncategorized
  1. beatrix
    Octombrie 21, 2010 la 11:14 am

    Mi-am adus aminte de blogul tău și de marșul bicicliștilor uitându-mă la filmulețul ăsta. Și sunt din ce în ce mai convinsă că la noi, pentru fiecare român care se agită să facă lucrurile mai bune, sunt alți o mie care stau în banca lor, nepăsători.
    Dar tot sper să ajungem măcar la 2 români cu spirit civic la mia de adormiți.

  2. Octombrie 21, 2010 la 12:04 pm

    Hehe, da e haios filmul lui Vlad (tip tare fain, ne-am dat cu bitzele din Cluj pana la Rosia Montana)! Dar oamenii chiar credeau ca ”hotul” si-a pierdut cheile. Si mie mi s-a intamplat sa tai lantul ca am pierdut cheile de doua ori, asa ca presupusa nesimtire se poate interpreta si ca civilitate (ajutorul unora la taiat)!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

