Prima pagină > Uncategorized > Sex cu ceapă pe nisip

Sex cu ceapă pe nisip

Azi la Nopţi în Campus (22.00 – 00.00, 95, 6 FM, Radio Cluj) vin băieţii de la Kumm care cântă mâine în Pub, de la ora 20.30. O să ascultăm multă muzică de la Kumm, de pe ultimul album solo al lui Oigan (Sex with onions), dar şi preferinţe de-ale lor. M-aş bucura dacă aţi scrie şi voi o frază mai mult sau mai puţin de dambla, iar băieţii de la Kumm să o continue. Iaca damblaua mea:

0906kumm

Nu ştiu ce să bată muzica. De altfel, se şi spune că este arta cea mai apropiată de Dumnezeu. În Împărăţia lui Dumnezeu, de altfel, arhanghelii cântau în cor, nu făceau teatru ori scriau poezie. De multe ori nu mă interesează în ce gen se cântă, ce formaţie e, după cum nu caut sexul îngerilor. Mă las să curg în starea aceea paradisiacă, dar pe care n-o pot numi…

Era o noapte de august. Luna plină, pe masă whisky şi bere. Stăteam în hamac. Ea tocmai umplea paharele cu whisky. Se uita după gheaţă…

Băi, am păţit şi noi cum au păţit ăştia de la Luna Amară  când au făcut conferinţă de presăîn Cluj la lansarea albumului şi au venit două persoane. Şi nici ăia nu erau jurnalişti. Era…

Nu mai merg la bere ca pe vremuri, acuma…

E cumva în firea lucrurilor să dispară localuri ca Croco (unde am pus la cale trupa) sau să se transforme foarte ca Musuc Pub-ul. Pe de altă parte, n-avem o memorie a locului, aşa cum…

Am auzit de cartea Ghidul Leneşului. Da nu-i pe bune, un leneş adevărat n-ar fi scris-o că prea muieţi îs posmajii. Un leneş adevărat ar fi citit-o, eventual, la o bere, la ora 12.00 la amiază…

Se poate trăi din muzică atunci când…

800px-Kumm

Dacă aş avea o slujbă straight, 9 to 5, aş lua-o razna. Am lucrat mai demult ca…

Jurnalismul e o meserie de tâmpiţi. Mă scot din sărite, când mai citesc ziarele, subiectele despre…

Ne-au cam enervat criticile de pe Radio Guerilla în legătură cu piesa Morsa de pe viitorul album. De parcă am fi trădat cauza alternativă cântând o piesă mai uşurică, antrenantă, pentru un public mai larg…

Oigan: Denumirea albumul meu solo Sex with onions e foarte prozaică. Nu e vreo metaforă, cum v-aţi aştepta. Am cunoscut la un party o fată superbă. Nu ştiam cum să o abordez întrucât mîncasem la cină foarte multă ceapă. De aceea, stăteam foarte timid doar la masă cu băieţii…

Etc etc.

Categorii:Uncategorized
  1. dohocampus
    iunie 17, 2009 la 11:52 am

    Al Florin Tene:
    Concertul acesta-i un anotimp sigilat
    O lume vibrând într-un fluier
    Doar soarele de mult aşteptat
    Vă înveşniceşte într-un cântec frumos.
    Al.Florin Ţene.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu