Prima pagină > Uncategorized > Corpuri mângâiate cu vorbe

Corpuri mângâiate cu vorbe

Corpuri de femei mângâiate cu vorbe în cafeneaua Insomnia, joi, 30 octombrie, de la ora 18.00. Absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi a unui masterat la Facultatea de Litere din UBB, Maria-Magdalena Diaconu citeşte din cartea sa de debut: Discursul corporalităţii în romanul feminin contemporan, Editura Casă Cărţii de Ştiinţă, Cluj, 2008. Sunt analizate cărţile prozatoarelor: Marie Darrieussecq, Marie Nimier, Helene Duffau, Amelie Nothomb, Aglaja Veteranyi, Annelis Verbeke, Cecilia Stefanescu, Ruxandra Cesereanu, Ioana Bradea, Ioana Baetica, Nora Iuga, Dora Pavel, Ana Maria Sandu. Cafeneaua literară face parte din proiectul Serile de literatură de la Insomnia, în colaborare cu Filiala Cluj a Uniunii Scriitorilor. Vor fi de faţă la întâlnire Vlad Roman şi Lavinia Braniste, din partea editurii Casa Cărţii de Ştiinţă, alături de gazde: scriitorii Szantai Janos şi Francois Breda.

 

 

Observaţi tonul meu machist din titlul postului. Cartea nu ştiu în ce măsură mângâie corpul, dar sper. De aia şi merg la eveniment, nu doar pentru că Magda mi-a fost colegă la Jurna şi Litere. Să vedem, până acum doi din cei trei intraţi cu 10 la masterul cel mai bun de la Litere (cu Braga, Borbely, Cesereanu, Muthu, Codoban, Pecican, Cordoş etc.) am scos carte, din ce am produs prin şcoli. Bună, rea, depinde de voi să apreciaţi… Îl aşteptăm pe al treilea, Radu Toderici, că văd că îi mai întârziat şi îi e cam lene să scrie.

 

Asta e, bre, nu am prins „debutul” la USR că se consideră că aş scrie pe istorie mai degrabă, nu într-o zonă de „litere”. Nu-i nimic, posteritatea mă va absolvi! Ori asta, ori eul meu tocmai ejaculează!

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu